زیدان در دنیای مد

۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۰۳

زیدان برنده جام جهانی و توپ طلایی، به‌عنوان چهره جدید تبلیغات کلکسیون بهار/تابستان 2015 برند اسپانیایی «منگو» معرفی شد. تبلیغات جدید شامل یک ویدیو و مجموعه عکس است و زیدان در آن لباس‌هایی با طرح‌های هندسی و گیاهی، پارچه‌های تکه‌دوزی شده، بافتنی، ژاکت‌های موتورسواری و چرمی و شلوارهای مردانه در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و خاکی بر تن دارد.

زیدان در تبلیغات جدید جایگزین مدل فعلی کلکسیون پاییز/زمستان 2014 «مارک واندرلو» هلندی می‌شود و پا جای پای «جرارد پیکه» فوتبالیست اسپانیایی می‌گذارد که یکی از مدل‌های این برند بوده است.

با این حال این نخستین تجربه مدلینگ برای این فوتبالیست فرانسوی نیست؛ او در گذشته برای بسیاری از برندهای لباس ازجمله

«Y-3»، «آدیداس»، مجموعه «یوجی یاماماتو» و مجموعه بهار/تابستان 2011 لویی‌ویتون در کنار اساطیر فوتبالی چون پله و دیه‌گو مارادونا به تبلیغ پرداخته است. او در سال 2011 به مجله «ووگ» گفت که نمی‌خواهد به یک چهره در دنیای مد و لباس تبدیل شود، اما از این کار لذت برده است. او گفت: موضوع این نیست که من کار متفاوتی انجام می‌دهم-در واقع این یک ادامه است. من یک ورزشکار بودم، حالا مرد متفاوتی هستم. از دنیای ورزش به دنیای مد آمده‌ام. چیزی که حالا دوست دارم با کاری که قبلا انجام می‌دادم بسیار متفاوت و برایم جدید و جالب است.

سلیقه خوب او و خوش لباسی زیدان او را به گزینه مناسبی برای تبلیغات لباس و مد تبدیل می‌کند. او می‌گوید دوست دارد لباس‌هایی که انتخاب می‌کند زیبا باشند و خوب به نظر برسند. او در مورد قبول کردن پیشنهاد منگو می‌گوید: من در اسپانیا مدت زیادی زندگی کرده‌ام و منگو را به خوبی می‌شناسم. وقتی آنها به من این پیشنهاد را دادند من به سادگی قبول کردم. این موضوع را که مردم بتوانند با قیمتی معقول لباس‌هایی با کیفیت بالا و شیک بپوشند بسیار دوست دارم.

برند اسپانیایی منگو با سودی حدود 120.5میلیون یورو و باز کردن بیش از

90 فروشگاه در سراسر جهان سال خوبی را پشت‌سر گذاشته است. این برند با برنامه‌ریزی برای بازگشایی 100مغازه دیگر در سال 2015 و استفاده از چهره زیدان برای تبلیغات، قصد دارد موفقیت خود را همچنان ادامه دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر