اقتصاد بریتانیا رو به‌راه نیست

۱۳۹۳/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۴۹


واشنگتن پست

مقاومت عمیق ابولا؛ جبهه نهایی نبرد مقابل ویروس کشنده ابولا، دهکده‌های دورافتاده است که بین یک کودک مشکوک به مبتلا بودن به این بیماری و مرکز درمانی، مسافتی طولانی از جنگل‌های بارانی، رودخانه‌ها و جاده‌های گلی وجود دارد.

بهترین میزان تولید ناخالص داخلی در یک دهه؛ داده‌های اقتصادی جدید ایالات متحده همه را امیدوار کرده‌ که آینده بهتری در راه است. این کشور در سومین فصل سال شاهد رشد پنج درصدی میزان تولید ناخالص ملی خود بود.


نیویورک تایمز

تنش‌های جدید بین پلیس و شهردار نیویورک؛ پاتریک جی. لینچ با موهای عقب‌زده و لهجه کوینزی خود رهبر بیش از 22هزار افسر پلیس خیابانی نیویورک است.او بعد از تیراندازی و کشته شدن دو افسر پلیس از شهردار دبلاسیو به‌شدت انتقاد کرد و باعث بزرگ‌تر شدن خط فاصله بین نیروی پلیس و شهرداری نیویورک شد.


گاردین

رکود اقتصادی و ضربه وارد شده به استراتژی توری‌ها؛ امیدهای جورج آزبورن وزیر دارایی بریتانیا برای استفاده از اقتصادی درحال قوی‌تر شدن به‌عنوان کلید ضرروی بردن انتخابات ماه مه (اردیبهشت) آینده، دیروز دو ضربه بزرگ را متحمل شد. این دو ضربه اخبار رشد ضعیف اقتصادی طی سال‌های 2013 و 2014 همچنین بزرگ‌ترین کمبود کنونی بودجه در تاریخ بریتانیا بودند.

چهره‌های تراژدی گلاسگو آشکار شدند؛ یک عکس اینستاگرام از لورین سوینی و نوه‌اش ارین مک‌کوئید منتشر شد. این دو زن همراه شوهر خانم سوینی یعنی جک ازجمله 6 نفری بودند که روز پیش وقتی یک ماشین حمل زباله وارد جمعی از مردم در گلاسگو شد، کشته شدند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر