سرمایه‌گذاری بازیگران؛ اختلال در اقتصاد سینما

۱۳۹۳/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵۰

بازیگر فیلم سینمایی «بیگانه» هشدار داد، اگر حضور بازیگران به عنوان سرمایه‌گذار در فیلم‌‌ها اپیدمی شود، اقتصاد سینما به مشکل برخواهد خورد.

بخشی از برنامه جمعه‌شب ۲۸ آذر«هفت» در شبکه سه سیما، به گفت‌وگو با پانته‌آ بهرام بازیگر فیلم سینمایی «بیگانه» اختصاص داشت. پانته‌آ بهرام به‌عنوان مهمان نخستین بخش گفت‌وگوی برنامه «هفت» در استودیو حاضر شد. او درباره ورود به عرصه بازیگری و نقش آن در زندگی خود گفت: جزو کسانی‌ام که باور دارند بازیگری علم است. وقتی که با دانش وارد حرفه بازیگری شویم و نسبت به قابلیت‌ها و توانایی‌های خود شناخت داشته باشم، بهتر می‌توانیم جهت‌گیری کنیم. من نیز با دانش شروع کردم و چیزی که در این میان قابل توجه است جایزه بازیگری بود که در 19 سالگی از جشنواره تئاتر فجر به‌دست آوردم که به‌نظر شروع محکمی برای دختر جوانی چون من بود که بداند که کارش را درست آغاز کرده است یا خیر.

او که این روزها فیلم «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی را روی پرده سنیماها دارد، با بیان اینکه این اقبال را داشته که وقتی کارگردانی سراغش می‌آید، فقط به بازی پانته‌آ بهرام فکر می‌کند نه اینکه چه میزان سرمایه می‌تواند وارد پروژه کند، گفت: البته این نوع کارکردن اجباری نیست بلکه بخشی از سینمای مستقل است که این را می‌طلبد. وی افزود: آینده این موضوع آینده خطرناکی است. اگرچه درحال حاضر حسن‌نیت محسوب می‌شود برای مثال کارگردان و فیلمنامه‌نویس سرمایه‌یی برای ساخت اثر ندارد و حضور بازیگر با سرمایه خود در این میان ایرادی ندارد، اما اگر تبدیل به اپیدمی شود اختلال در اقتصاد سینما است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر