واتیکان آلزایمر روحی دارد

۱۳۹۳/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۴۵

واشنگتن‌پست

درخواست برای آرامش و وحدت در نیویورک؛ رهبران شهر نیویورک تلاش کردند بعد از تیراندازی و مرگ دو افسر پلیس در روز دوشنبه موج قوی احساساتی که در شهر درحال حرکت بود را آرام کنند و از تظاهرکنندگان درخواست کردند تا وقتی بدن این افسرها در خاک نیارمیده‌اند به تظاهرات خود ادامه ندهند.

مادر و دختری گمشده؛ دختر هشت‌ساله شامیکا یانگ که ماه مارس پیش از سرویس خدمات کودکان ایالات‌متحده ناپدید شد هنوز پیدا نشده و این مادر که ماه‌هاست به دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد خواستار پاسخ‌گویی از سوی مسوولان است.

نیویورک‌تایمز

فاصله نسلی قوی‌تر از اینترنت؛ در تاریخ تحصیلات عالی ایالات‌متحده کلاسی پیدا نمی‌شود که زمان‌بندی و شانسش بهتر از کلاس سال1994 دانشگاه استنفورد باشد. اعضای این کلاس درحالی وارد این دانشگاه شدند که حتی نمی‌دانستند ای‌میل چیست، اما باتوجه به اینکه دقیقا در زمان راه‌اندازی و جان گرفتن حقیقی اینترنت در مکان درست قرار داشتند، تبدیل به کسانی شدند که به بقیه نقاط این سیاره یاد دادند چطور با استفاده از اینترنت خرید کنند، پول بفرستند، عشق پیدا کنند و در یک دانشگاه درحال رشد آنلاین ثبت‌نام کنند. مراسم سالگرد 20سالگی این کلاس در آخر هفته تبدیل به بیوگرافی مینیاتوری خود اینترنت شد.

وال‌استریت‌ژورنال

اخطار پاپ درباره بروکراسی واتیکان بیمار؛ پاپ فرانسیس در سخنرانی روز دوشنبه که به مناسبت کریسمس برگزار شد، در مقابل گروهی از کاردینال‌ها و مسوولان ارشد واتیکان از به‌وجود آمدن بیماری آلزایمر روحی در واتیکان خبر داد که نشان‌دهنده برخورد فعال او با مشکلات بروکراسی در واتیکان است.

شهردار نیویورک و پلیس اعلان‌صلح کردند؛ شهردار بیل‌دماسیو و اتحادیه‌های پلیس شهر نیویورک روز دوشنبه قبول کردند تا وقتی که دو افسر پلیسی که به ضرب گلوله کشته شدند به خاک سپرده نشوند به نبرد لفظی ادامه ندهند.

گاردین

نیروی پلیس در خط‌مقدم سیاست‌های ریاضتی؛ باتوجه به کمبودهای بودجه و سیاست‌های ریاضتی به‌وجودآمده هزاران نفر شغل خود را از دست خواهند داد و نیروی پلیس ممکن است به وضعیت دهه1980 بازگردد.

برخورد ماشین حمل زباله و مرگ 6شهروند؛ یک ماشین حمل زباله وارد مرکز خرید گلاسگو شد و با برخورد با مردمی که درحال خرید بودند باعث مرگ 6نفر و زخمی شدن شدید هشت نفر دیگر شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر