کوتاه از سیاست

۱۳۹۳/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۳

خراسان‌جنوبی چهارشنبه میزبان رییس‌جمهور

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به سفر امروز رییس‌جمهوری به این استان و آثار و برکات آن، گفت: مردم بی‌صبرانه منتظر استقبال از دکتر روحانی هستند. وی با بیان اینکه هماهنگی‌های نهایی با مسوولان کشوری برای سفر هیات دولت به استان به انجام رسیده افزود: خراسان‌جنوبی و مردم استان بی‌صبرانه آماده استقبال از رییس‌جمهوری هستند. کاروان تدبیر و امید، امروز(چهارشنبه سوم دی) در یازدهمین سفر استانی دولت به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند.


ضرورت گسترش روابط تجاری با عراق

رییس مجلس گفت: آیت‌الله سیستانی برای کلیت مسلمانان، اهل سنت، شیعه، ترک و کرد، زندگی مسالمت‌آمیز می‌خواهند و امیدوارند شرایط امنی برای آنها فراهم شود. رییس مجلس افزود: گسترش روابط تجاری با عراق یکی از اقداماتی است که ایران آن را پیگیری می‌کند و این مساله را نیز خدمت ایشان گفتیم.

لاریجانی در پایان‌ خاطرنشان کرد: ایران به‌دلیل داشتن تولیدات متنوع و صادرات گوناگون غیرنفتی شرایطش به‌گونه دیگری است؛ البته قطعا در همکاری‌های دوجانبه پیگیر کاهش مشکلات عراق هستیم.


ضرورت کاهش قیمت نفت در بودجه ۹۴

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مجلس باید قیمت این محصول را کمتر از ۷۰دلار تصویب کند، گفت: اگر قیمت نفت در بودجه سال آینده بیش از ۷۰دلار در هر بشکه تصویب شود، کشور با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد. حسین حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با تسنیم بر ضرورت تصویب بودجه سال 94 با محوریت کاهش وابستگی بودجه به نفت و توجه بر اولویت‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: بنده معتقدم که باتوجه به روند نزولی قیمت نفت در بازارهای جهانی، مجلس باید قیمت این محصول را کمتر از 70دلار تصویب کند.


عزم جدی دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی

وزیر دادگستری گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی، عزم جدی داریم و هرچند مشکلاتی در این راستا وجود دارد اما با همبستگی و خوب مصرف کردن، این مشکلات را پشت‌سر خواهیم گذاشت. به گزارش ایرنا، مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم بزرگداشت سرداران و 43 شهید روستای ازباران از توابع شهرستان فریدونکنار افزود: با انجام رهنمون رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی، می‌توان فساد را ریشه‌کن و زمینه جلوگیری از بروز مفاسد را فراهم کرد.


ایران بهشت متخلفان مالیاتی است

نماینده مردم سمنان با بیان اینکه «ایران بهشت متخلفان مالیاتی است» گفت: متاسفانه در کشور به‌راحتی فرار مالیاتی صورت می‌گیرد. به‌گزارش ایسنا، علیرضا خسروی اظهار کرد: شوربختانه در کشور ما به‌دلیل مشکلاتی که وجود دارد بسیاری از کسانی که باید مالیات بدهند به‌راحتی از زیر بار آن شانه خالی می‌کنند.

وی با بیان اینکه «دولت گام‌های بلندی در حوزه دولت الکترونیک برداشته است» خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در این حوزه خوب وارد شده و گام‌های بلندی ازجمله در بخش‌های گمرک، بهداشت و درمان و... برداشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر