گوشی‌هایی که تا امروز خیلی ها را همراهی کرده اند

۱۳۹۳/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۹۲

وقتی پای گوشی‌های همراه به زندگی روزمره مردم باز شد، این ابزار الکترونیکی به یکی از جدی‌ترین ضروریات زندگی اکثر شهروندان جهان مبدل شد. با این حال در این میان برخی انواع گوشی‌هایی که توسط برندهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند‌ به دلایل مختلفی و در دوره‌های زمانی خاصی موفق شدند عنوان پرفروش‌ترین‌های بازار جهانی را به‌خود اختصاص بدهند. گزارش: «ری‌ویو» اختصاص به گوشی‌هایی دارد که از بدو ورود تلفن همراه تاکنون در زمره محبوب‌ترین‌ها بوده‌ و توانسته‌اند در سبد خرید بخش قابل توجهی از مردم دنیا قرار بگیرند.


Nokia 1100

این مدل از گوشی تلفن همراه را باید به جرات یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تلفن همراه به حساب آورد. از زمان آغاز فروش این تلفن همراه در سال 2003 تاکنون چیزی حدود 250میلیون عدد از این تلفن‌های همراه در سراسر دنیا به فروش رفته است. این گوشی تلفن همراه همچنان یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های همراه درکشورهای درحال توسعه است.

Nokia 3210

دومین گوشی پرفروش جهان باز هم از طرف شرکت نوکیا عرضه شده است. مدل 3210 این شرکت که در سال 1999 به بازار ارایه شده تاکنون چیزی حدود 160میلیون عدد از آن فروخته شده است. این گوشی بسیار مورد اعتماد بوده و درصد خرابی بسیار کمی در آن مشاهده می‌شود. در زمان ورود اولیه این گوشی به بازار هدف این گوشی نسل جوان بود.


Motorola RAZR V3

شرکت موتورلا با طرح «RAZR V3» یکی از نخستین گوشی‌های تلفن همراه زیبا و نازک را به بازار عرضه کرد. این گوشی یکی از نخستین تلفن‌های همراه بود که با دوربین به بازار عرضه شد. از زمان عرضه این گوشی در سال 2004 میلادی تاکنون چیزی حدود 130میلیون عدد از این مدل تلفن همراه به فروش رفته و همچنان هم به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تلفن همراه شناخته می‌شود.

Nokia 3310

باز هم مدلی دیگر از شرکت نوکیا که توانست در سطح جهانی به فروشی خارق‌العاده دست پیدا کند. این تلفن همراه که به‌عنوان یک مدل ارتقا پیدا کرده براساس مدل 3210 به بازار عرضه شد دارای جایگاه چهارمین تلفن همراه پرفروش در کل دوران را برای خود تصاحب کرده است. این گوشی توانسته تا به امروز چیزی حدود 126میلیون عدد فروش داشته باشد و همچنان هم به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها در بازار مطرح باشد.


iPhone 3GS

تلفن‌های همراه سری iPhone از شرکت اپل به‌معنای واقعی یک انقلاب در عرصه تلفن‌های همراه ایجاد کرده‌اند. تا به امروز مدل‌های مختلفی از این مدل به بازار آمده اما پرفروش‌ترین مدل از آیفون‌ها مدل 3GS بوده است. یک تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسی و شفاف، دوربینی باکیفیت بالا همچنین نرم‌افزارها و برنامه‌های بسیار متنوع باعث شد تا این گوشی بتواند به فروش 30میلیونی برسد.

Nokia 2100

بدون شک باید عنوان پرفروش‌ترین شرکت سازنده تلفن همراه به‌خصوص در مورد نسل اولیه تلفن‌های همراه را به شرکت نوکیا داد. یک طرح پرفروش دیگر از شرکت نوکیا که توانسته 20میلیون عدد فروش داشته باشد.


iPhone3G

این مدل از سری آیفون قبل از مدل 3GS به بازار عرضه شد و به نسبت آن از امکانات کمتری برخوردار بود. با این وجود از زمان معرفی در سال 2008 میلادی تاکنون توانسته چیزی حدود 15میلیون عدد فروش داشته باشد.


LG Chocolate

این مدل تلفن همراه از شرکت کره‌یی LG نام مستعاری برای مدل LG VX8500 است که در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شده و توانایی پخش موزیک با فرمت Mp3 را نیز داشت. این گوشی در رنگ‌های متفاوتی مثل صورتی، سفید، قرمز و سبز به بازار عرضه شده و توانسته بود 15میلیون عدد فروش داشته باشد.

Nokia 5800 XpressMusic

به‌نوعی می‌توان این مدل از تلفن همراه را توفانی در بازار دانست.

نخستین تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسی از شرکت نوکیا در سال 2008 به بازار ارایه شد و تاکنون توانسته 13میلیون عدد فروش داشته باشد.


BlackBerry Pearl

این تلفن همراه برای نخستین‌بار در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شد.

در آن زمان یک دوربین با کیفیت، قابلیت اتصال به اینترنت، کارت حافظه با قابلیت جداسازی و سیستم پخش‌کننده صدا و تصویر ازجمله قابلیت‌های برتر این تلفن بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این مدل از تلفن همراه توانست با فروش 10میلیون عدد تا به امروز عنوان دهمین تلفن همراه پرفروش جهان را تصاحب کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر