حوالی تعاون

۱۳۹۳/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۷۸

همدان؛ میزبان همایش و نمایشگاه کارآفرینی

دبیراتاق تعاون استان همدان از برگزاری نمایشگاه و همایش کانون‌های کارآفرینی کشور در همدان خبر داد. رحمان نادی با بیان مطلب فوق افزود: این همایش و نمایشگاه 13و 14آذر در همدان باحضور وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی و روسای کانون‌های کارآفرینی تمام استان‌های کشور به میزبانی کانون کارآفرینان استان همدان برگزار می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: حضور پررنگ بخش تعاون در همایش مذکور نمود بارزی از خودباوری تعاونی‌ها در عرصه کارآفرینی و جایگاه‌ ویژه‌ کارآفرینان‌ در روند توسعه‌ و رشد اقتصادی‌ کشور خواهد داشت که موفقیت‌ و بقا آن بسته به مدیریت صحیح، قوه‌ ابتکار و خلاقیت‌ کارآفرینان بوده و اشتغال‌زایی نیز‌ از رهاوردهای‌ مهم‌ کارآفرینی‌ است. در پی برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری و توفیقات شایان توجه اتاق تعاون استان در جذب سرمایه‌گذار و تنظیم قراردادهای مهم تجاری بین تجار و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، همایش و نمایشگاه کارآفرینان همدان برگزار می‌شود.


دولت برای رفع نقاط ضعف تعاون پیشنهاد بدهد

نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت برای رفع نقاط ضعف تعاون و موانع پیش‌رو پیشنهاداتی ارایه کند. سیدعبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی درخصوص لایحه دولت برای اصلاح قانون تعاون با بیان مطلب فوق افزود: لایحه دولت باید مکمل مجلس باشد و اگر ایراداتی در آن وجود داشته باشد، باید در لایحه دولت برطرف شود. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت برای تقویت نقاط قوت بخش تعاون و تحقق سهمی که برای این بخش در اقتصاد تعیین شده، پیشنهاداتی بدهد. باید شرایط برای تقویت نقش تعاون و مثمرثمر بودن آن هرچه بیشتر فراهم شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر