گزارش آگهی

از کجا بفهمیم شارژر برای خود گوشی است؟

۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۲۷۲۳
از کجا بفهمیم شارژر برای خود گوشی است؟

تلفن همراه یکی از ابزارهای کاربردی در زندگی روزمره همه ماست که توانسته تغییرات قابل‌توجهی را در هر گوشه از زندگی‌مان ایجاد کند. پس بسیار مهم است که در انتخاب موبایل و لوازم جانبی آن توجه لازم را به خرج دهید.

همین حالا که همراه ما هستید، احتمالا کلمات را یکی پس از دیگری در صفحه گوشی موبایلتان می‌خوانید. یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل، شارژر آن است. هنگام خرید شارژر باید حتما به انتخاب شارژر اصل توجه داشته باشید. در این مقاله به خرید شارژر اصل گوشی خواهیم پرداخت.

چرا باید شارژر اصلی گوشی را خریداری کنیم؟

پیش از آن‌که به نحوه خرید شارژر اصل گوشی بپردازیم، لازم است نکاتی را درباره دلیل اهمیت این موضوع بدانید. بسیاری از افراد گمان می‌کنند شارژر فیک و تقلبی تفاوتی با شارژر اصل ندارد و می‌توانند به‌جای پرداخت هزینه بیشتر و تهیه شارژر اصل، از یک شارژر فیک انتظار همان کارایی را داشته باشند. بد نیست به چند نکته در این زمینه اشاره کنیم:

  • شارژر فیک طول عمر بسیار کمی دارد و چند ماه پس از خرید، خراب می‌شود. به‌همین خاطر هربار باید هزینه‌ای را برای خرید شارژر بپردازید. این در حالی است که شارژر اصل را یک‌بار خریداری کرده و تا مدت‌ها از آن استفاده خواهید کرد.

  • گاهی اوقات شارژر فیک را تحت‌عنوان شارژر اصل به شما می‌فروشند و شما ملزم به پرداخت هزینه برای یک محصول بی‌کیفیت خواهید شد؛ بنابراین، باید حتما از اصل بودن شارژر اطمینان حاصل کنید.

  • شارژرهای فیک کارایی لازم را ندارند و برخی از آن‌ها به مدت زمان زیادی برای شارژ کردن موبایل نیاز دارند. این در حالی است که شارژر اصل می‌تواند در کمترین زمان ممکن موبایلتان را شارژ کند.

  • شارژر فیک و نامناسب می‌تواند به باتری گوشی نیز آسیب برساند. اگر چندین و چند بار از شارژر فیک برای شارژر کردن گوشی استفاده کنید، به مرور زمان تلفن همراهتان آسیب جدی خواهد دید و باتری آن از کار می‌افتد.

  • سوکت موبایل ممکن است در اثر استفاده از شارژر نامناسب، آسیب ببیند. این مورد رایج در میان بسیاری از افراد دیده می‌شود.

چگونه شارژر اصل را از شارژهای فیک تشخیص دهیم؟

حال که فهمیدید شارژر فیک چه آسیب‌هایی به موبایلتان وارد می‌کند، خوب است درباره نحوه تشخیص شارژر اصل از فیک هم چیزهایی بدانید. با دانستن این نکات می‌توانید بهترین شارژر را برای گوشی موبایل خود خریداری کرده و از تبعات خرید شارژر فیک در امان بمانید. به مهم‌ترین این نکات در موارد آتی خواهیم پرداخت.

نام برند روی بدنه حک شده باشد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید شارژر اصل گوشی به آن توجه کنید، حک شدن نام برند روی شارژر است. همه برندهای مطرح دنیا نام خود را روی بدنه شارژر حک می‌کنند تا تولیدات خود را از سایر برندها متمایز کنند؛ بنابراین، نخستین مشخصه‌ای که در یک شارژر اصل باید به آن توجه شود، حک شدن نام برند روی شارژر است. گاهی ممکن است اسامی مشابه با یک یا دو حرف متفاوت حک شوند تا خریداران را گمراه کنند. حتما نام را به‌طور کاملا دقیق چک کنید.

ظاهر شارژر و رنگ آن

جالب است بدانید که بسیاری از شارژهای فیک را می‌توان باتوجه‌به ظاهر آن‌ها تشخیص داد. شارژهای اصل همگی ظاهر جذابی داشته و رنگ و روی جالب توجهی دارند. این در حالی است که شارژرهای فیک غالبا از نظر ظاهری هم جذاب نیستند و معمولا کیفیت رنگ پایینی دارند. حتی گاهی از نظر طراحی هم تفاوتی میان آن‌ها وجود دارد و طراحی شارژر اصل گوشی، اختصاصی برند آن است. این موضوع حتی درباره کابل شارژر هم صدق می‌کند.

ابعاد و اندازه شارژر را چک کنید

یکی از مواردی که می‌توان به‌عنوان ملاک و معیار به آن توجه داشت، ابعاد و اندازه شارژر است. خوب است پیش از خرید شارژر، ابعاد آن را در اینترنت چک کنید و سپس باتوجه‌به آن، خرید خود را انجام دهید. اگرچه اندازه شارژرها تفاوت قابل‌توجهی ندارند؛ اما می‌توان در کنار سایر ملاک‌ها به آن نیز توجه داشت.

از کجا بفهمیم شارژر برای خود گوشی است؟

هم سیم و هم کلگی شارژر را بررسی کنید

در هنگام خرید شارژر باید هم به کابل توجه کنید و هم به کلگی. هر یک از این دو مورد که دچار مشکل باشند، کارایی شارژر را کاهش خواهند داد. اغلب اوقات قیمت کلگی بیشتر است و در صورت خراب شدن کابل، متحمل هزینه کمتری خواهید شد. با این‌حال هر دوی آن‌ها به یک اندازه در میزان کارایی شارژر اثر گذارند. برای خرید می‌توانید به مرجع پخش عمده کلگی شارژر یا کابل شارژر عمده مراجعه کنید.

انتخاب مرجع مطمئن و قابل اعتماد

آخرین نکته‌ای که توجه به آن ضروری است، انتخاب یک مرجع قابل اعتماد برای خرید شارژر است. مراجع معتبر این اطمینان را به شما می‌دهند که محصول باکیفیت را خریداری می‌کنید و پولتان را بابت خرید محصولات فیک، هدر نمی‌دهید؛ به‌همین خاطر حتما پیش از خرید شارژر اصل گوشی، به‌دنبال یک مرجع مناسب برای خرید باشید.

بهترین مرجع فروش عمده لوازم جانبی در تهران

اگر به‌عنوان یک فروشنده فعالیت می‌کنید و دوست دارید اجناس باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه کنید، باید با فروشگاه تهران جانبی آشنا شوید. فروشگاه آنلاین تهران جانبی بزرگ‌ترین مرجع فروش لوازم جانبی موبایل در ایران است که به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای خرید کابل شارژر عمده یا هر نوع لوازم جانبی دیگری به سایت تهران جانبی مراجعه کنید. این سایت مرجع پخش عمده کلگی شارژر است و هر نوع شارژر اصل را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید می‌توانید وارد سایت شده و لوازم مدنظر خود را انتخاب کنید. از هر جای ایران می‌توانید سفارش خود را به ثبت رسانده و درب منزل دریافت کنید. توجه داشته باشید که این فروشگاه صرفا برای خرید عمده راه‌اندازی شده است.

نتیجه‌گیری

ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان سبب افزایش تعداد مشتریان شما خواهد شد. از این‌رو خوب است با تهران جانبی همراه شوید تا بهترین‌ها را در اختیار داشته باشید. چیزی که این مجموعه را از دیگر مراجع متمایز می‌کند، تنوع بی‌نظیر محصولات آن است. همین که وارد سایت شوید، این حقیقت را درک خواهید کرد. همین حالا با تهران جانبی همراه شوید و بهترین‌ها را در اختیار بگیرید.

ارسال نظر