نمايشگاه نفت راهي براي اتصال بخش خصوصي به دولتي

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۳۰:۲۱
کد خبر: ۳۱۱۹۷۲

مدير نمايشگاه نفت گفت: يكي از كاركردهاي نمايشگاه اتصال بخش خصوصي به بخش دولتي است، ارتباط بدون واسطه براي ايجاد بازار كار براي شركت‌هاي نوپا است كه مي‌تواند به گردش مالي منجر شود

مدير نمايشگاه نفت گفت: يكي از كاركردهاي نمايشگاه اتصال بخش خصوصي به بخش دولتي است، ارتباط بدون واسطه براي ايجاد بازار كار براي شركت‌هاي نوپا است كه مي‌تواند به گردش مالي منجر شود. غلامرضا رييس روابط عمومي شركت ملي نفت در نشست خبري بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز پالايش و پتروشيمي گفت: نمايشگاه از تاريخ ۱۹ لغايت ۲۲ ارديبهشت ماه در محل بين‌المللي نمايشگاه‌ها برگزار مي‌شود نمايشگاه نفت سالانه بزرگ‌ترين رويداد كشور و يكي از بزرگ‌ترين نمايشگاه‌هاي غرب آسيا است كه اين موضوع مسووليت ما را دو چندان مي‌كند. مدير نمايشگاه نفت با اشاره به اينكه امسال با حضور و استقبال شركت‌هاي داخلي و خارجي روبرو شديم، خاطرنشان كرد: امسال ميزبان ۱۱۰۰ شركت داخلي و ۲۵۰ شركت خارجي خواهيم بود كه نشان‌دهنده حضور دوبرابري شركت‌هاي خارجي در بيست و هشتمين دور از نمايشگاه است كه نشان‌دهنده اعتماد به صنعت نفت ايران است. وي بيان داشت: عليرغم تمام تحريم‌ها عليه ديپلماسي انرژي و صنعت نفت اين ميزان استقبال نشان مي‌دهد اعتماد به صنعت نفت افزايش مي‌يابد و تمايل شركت‌هاي خارجي براي مشاركت با صنعت نفت ايران در حال افزايش است. به گفته مديركل روابط عمومي شركت ملي نفت ايران از ۱۲ كشور جهان شركت‌كننده كه شامل چين، آلمان، روسيه، كانادا، هند، فرانسه، ژاپن، آرژانتين، بلاروس و... است در اين دور از نمايشگاه حضور دارند. وي ادامه داد: شركت‌هاي دانش بنيان و فناور در اين نمايشگاه حضور دارند در حاشيه اين حضور پر رونق رويدادهاي جانبي هم داريم كه بسياري از آنها منجر به انعقاد تفاهم نامه و قرار داد مخصوصاً در بخش خصوصي مي‌شود. وي ادامه داد: يكي از كاركردهاي نمايشگاه اتصال بخش خصوصي به بخش دولتي است، ارتباط بدون واسطه براي ايجاد بازار كار براي شركت‌هاي نوپا است كه مي‌تواند به گردش مالي منجر شود.
جمالي خاطرنشان كرد: شعار ما جهش توليد و بهينه‌سازي فناورانه است كه در راستاي اين شعار از برخي از محصولات و تجهيزات بار اول رونمايي مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه امسال كساني كه امكان حضور در نمايشگاه را ندارند بستري مجازي ايجاد شده است، خاطرنشان كرد: دو سالن به حوزه فناوري و دانشگاه‌ها اختصاص پيدا كرده است كه ۸۰ شركت دانش بنيان و بخشي در اختيار شركت‌هاي استارت آپ قرار گرفته است كه با توجه به ظرفيت در اين نمايشگاه حضور پيدا مي‌كنند.
به گفته جمالي رويدادهاي جانبي از برنامه‌هاي مهم اين نمايشگاه است که سال گذشته در همين رويدادها ۱۵۰ تفاهم نامه و قرارداد به امضا رسيده است.

ارسال نظر