ان‌شاءالله شاهد انتخابات ميان دوره‌اي باشكوه باشيم

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۳۹:۲۵
کد خبر: ۳۱۱۸۶۶

رييس‌جمهور گفت: آن‌چه دولت را مي‌تواند بيشتر در دل مردم جاي دهد و اعتماد مردم را افزون كند و سرمايه اجتماعي را افزايش دهد، صداقت با مردم است.

رييس‌جمهور گفت: آن‌چه دولت را مي‌تواند بيشتر در دل مردم جاي دهد و اعتماد مردم را افزون كند و سرمايه اجتماعي را افزايش دهد، صداقت با مردم است.
سيدابراهيم رييسي يكشنبه در نشست مشترك با استانداران اظهار كرد: حركت بزرگي كه ملت ايران انجام دادندو اقتدارآفريني و اميدآفريني و نمايش قدرتي كه بود، عنايت حضرت حق و اراده ملتي كه مي‌خواهند آزاد و مستقل زندگي كنند، بود و فقط مي‌خواهند اتكال به خدا داشته باشند. وي افزود: حقيقتا اين يك نقطه عطف در تاريخ زندگي ملت ايران بود؛ ما را جزو باشگاه قدرت‌هاي منطقه‌اي و در بالاترين نقطه قرار داد و در باشگاه قدرت‌هاي جهاني، جزو قدرت‌هاي مطرح جهاني قرار داد. اين افتخار، اقتدار و عزت آفريده و اين اميد ايجاد شد؛ امروز كار همه صاحبان قلم، بيان و سخن آن است كه هر جايي كسي تأثير دارد و چهره است، اميدآفريني كند؛ دشمن دنبال ايجاد يأس بود و الان هم هست. وي گفت: ما در دولت وظيفه‌مان اين است كه با عمل و اجرا در ايجاد اميد در دل مردم نقش داشته باشيم؛ با عمل و فعاليت و كار و تلاش شبانه‌روزي بايد اين احساس در مردم ايجاد شود كه دولت دارد كار مي‌كند و با مردم صداقت دارد؛ آنجايي كه موفق شود به مردم گزارش دهد و احيانا اگر ناكامي‌هايي وجود دارد، علل آن را به مردم اعلام كند و بگويد در اين حوزه‌ها نتوانستيم و علل آن هم اين بود؛ مردم از صداقت بسيار خوش‌شان مي‌آيد. رييس‌جمهور گفت: آن‌چه دولت را مي‌تواند بيشتر در دل مردم جاي دهد و اعتماد مردم را افزون كند و سرمايه اجتماعي را افزايش دهد، صداقت با مردم است. وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: در انتخابات قبل هم مجريان (وزير كشور و استانداران) هم ناظران (شوراي نگهبان) هم عموم‌مردم همت كردند وانتخاب با شكوهي براساس ۴ اصل مورد تاكيد رهبرانقلاب برگزار شد. وي گفت: ان‌شاءالله در انتخابات ميان دوره‌اي پيش رو با همت استانداران ۴ اصل مورد تاكيد رهبري همواره در اولويت باشد و شاهد انتخابات ميان دوره‌اي با شكوه باشيم و مجلس شوراي اسلامي در زمان خود تشكيل شود. رييس‌جمهور گفت: همه اركان دولت براي توانمندسازي شركت‌ها، توليدي‌ها و كارخانجات تلاش كنند. وقتي براي رفع موانع توليد جلسه‌اي برگزار مي‌شود، بايد نتيجه اين جلسات، رفع موانع توليد باشد.  وي اظهار كرد: يكي از بخش‌هاي مهمي كه مي‌تواند در جهش توليد نقش ايفا كند، تعاوني‌ها هستند؛ از همين امروز به تعاوني‌ها نقش داده شود. در زمينه فعاليت‌هاي دانش‌بنيان، دانشگاه‌ها مي‌وانند توليد ثروت كنند. اقتصاد كشاورزي مورد توجه قرار بگيرد چون مي‌تواند از مهاجرت به شهرها جلوگيري كند. رييسي در بخش ديگري از سخنانش گفت: استان‌هايي كه بيشترين آمار بيكاري را دارند، سريعا كارگروهي را تشكيل دهند تا از اين وضع خارج شوند وي اظهار كرد: وزرا نسبت به پيگيري مسائلي كه استانداران مطرح مي‌كنند به موقع عمل كنند. راهبرد اساسي دولت اين است؛ هركاري كه به نفع مردم است، به‌موقع و در زمان خودش انجام شود.

ارسال نظر