بسته‌هاي همراه اول ويژه حج 1403 اعلام شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۱:۲۱:۱۸
کد خبر: ۳۱۰۹۲۸

همراه اول با اعلام بسته‌هاي متنوع و به‌صرفه ويژه حج تمتع 1403 به معرفي سرويس رومينگ خود در كشور عربستان پرداخت.

همراه اول با اعلام بسته‌هاي متنوع و به‌صرفه ويژه حج تمتع 1403 به معرفي سرويس رومينگ خود در كشور عربستان پرداخت.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همزمان با فرارسيدن ايام حج ابراهيمي، مشتركان همراه اولي كه قصد مسافرت به كشور عربستان سعودي را دارند، مي‌توانند با همراه داشتن سيمكارت اپراتور اول تلفن همراه، ضمن برخورداري از تعرفه ترجيحي مناسبي كه براي حجاج و عوامل ستادي حج تمتع 1403 در نظر گرفته شده است، از مزاياي رومينگ، بدون دغدغه تهيه سيمكارت و پرداخت هزينه ارزي نيز بهره‌مند شوند. در اين راستا، همراه اول سعي كرده است با طراحي بسته‌هاي متنوع رومينگ از لحاظ حجم بسته و مدت سفر كه از منظر قيمتي قابليت رقابت با سيمكارت‌هاي عربي را دارد، مانع از خروج ارز از كشور شود. اپراتور اول تلفن همراه كشور سعي كرده طي توافقاتي با اپراتورهاي عربستاني، عرضه مكالمه و ديتا با قيمت بسيار مناسب و حتي بهتر از سيمكارت‌هاي عربي را براي مشتركان همراه اول فراهم آورد.

 

ارايه تخفيف در نرخ‌هاي «آزاد» مكالمه، اينترنت و پيامك

بنابراين ضمن اعمال تخفيف‌هاي 17، 20 و 25 درصدي به ترتيب روي نرخ استفاده آزاد از «مكالمه»، «پيامك» و «اينترنت»، بسته‌هاي ويژه رومينگ حج 1403 را نيز تعريف كرده كه در ادامه به جزييات آنها پرداخته مي‌شود.

نرخ «استفاده آزاد مكالمه» با 17 درصد تخفيف به دقيقه‌اي 10 هزار تومان، هر «پيامك با نرخ آزاد» با 20 درصد تخفيف به چهار هزار تومان و هر مگابايت «استفاده آزاد از اينترنت» با 25 درصد تخفيف به سه هزار تومان رسيده است.

 

تشويق همراه اول به استفاده از بسته‌هاي ويژه رومينگ حج

با اين حال همراه اول تمامي زائران ايراني را براي مديريت بهينه هزينه‌ها، تشويق به «استفاده از بسته‌هاي رومينگ ويژه حج تمتع» كرده است كه از طريق شماره‌گيري «ستاره 10 ستاره 40 مربع» در دسترس هستند.

بسته‌هاي ويژه رومينگ حج تمتع 1403 به صورت تركيبي با «مدت زمان ها» و «قيمت هاي» متفاوت ارايه شده است.

«مقرون به صرفه‌ترين بسته» در نظر گرفته شده براي زائران، بسته «اينترنت نامحدود 90 روزه با 100 دقيقه مكالمه و 100 پيامك هديه» است كه به قيمت سه ميليون تومان عرضه مي‌شود.

زائراني هم كه مصرف كمتري از اينترنت دارند، مي‌توانند بسته‌هاي «3 گيگابايت اينترنت 7 روزه با 5 دقيقه مكالمه و 5 پيامك هديه» يا «1.5 گيگابايت اينترنت 60 روزه» را به ترتيب با قيمت‌هاي 650 يا 425 هزار تومان خريداري كنند.

همچنين بسته «70 دقيقه مكالمه 7 روزه با 70 پيامك هديه» نيز مخصوص آن دسته از مشتركاني در نظر گرفته شده است كه نياز بيشتر به مكالمه دارند و قيمت آن «425 هزار تومان» است.

امكان خريد و فعالسازي اين بسته‌ها از طريق خانواده و بستگان زائران، نمايندگان كاروان‌ها و دفاتر زيارتي نيز همچون سنوات گذشته با مراجعه به «فروشگاه آنلاين همراه اول» يا ‌اپليكيشن «همراه من» فراهم شده است.

زائران خانه خدا بايد آگاه باشند كه با توجه به دستور العمل‌هاي امن‌سازي پرتال‌هاي ايران، امكان دسترسي امن به پرتال‌هاي بانكي و ايراني از طريق سيمكارت‌هاي خارجي و واي فاي هتل‌ها عموما محدود شده است، لذا در صورتي كه نياز به استفاده از پرتال‌هاي ايراني را دارند، بايد به سراغ خريد سيمكارت‌هاي ايراني و استفاده از بسته‌هاي ديتاي رومينگ بروند.

مشتركان همراه اول علاقه‌مند به استفاده از بسته‌هاي رومينگ حج، بايد پيش از سفر خود، اقدام به فعالسازي سرويس رومينگ بين‌الملل با شماره‌گيري كد دستوري «ستاره 10 ستاره 2911 مربع» يا خريد بسته‌هاي رومينگ با شماره‌گيري «ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع» و رجوع به منوي شماره ۵ مربوط به بسته‌هاي عربستان و خريد بسته‌هاي اين كشور كنند.

با اين كار علاوه بر دريافت رايگان پيامك‌هاي بانكي، دسترسي رايگان به درگاه «همراه من» براي آنان وجود خواهد داشت.

تمامي حجاجي كه سيمكارت همراه اول در اختيار دارند، مي‌توانند براي پرداخت قبوض و خريد شارژ از كد دستوري USSD و همچنين اپليكيشن‌هاي «همراه من» و «اوانو» استفاده كنند.

همچنين لازم به ذكر است روشن كردن گوشي و دريافت پيامك رايگان است.

با توجه به اينكه حج، سفري عميقا معنوي با تاثيري شگرف و ماندگار بر قلب و ذهن به جا آورندگان آداب آن و همچنين نمادي قدرتمند از وحدت، برابري و تسليم در برابر اراده خداوند است، همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور كه همواره در طول حيات خود بر نوآوري و پيشرفت فناوري تمركز داشته تا نيازهاي در حال تكامل مشتركان خود را برآورده سازد و اكنون نيز به عنوان پيشگام خدمات نوين ارتباطي سيار در ايران شناخته مي‌شود، تمامي زائران را براي
بهره مندي هر چه بيشتر از فيوضات اين سفر و مديريت ارتباطات خود، به استفاده از «بسته‌هاي ويژه حج تمتع 1403» تشويق كرده است.

ارسال نظر