سرمايه‎گذاري‌هاي قانوني در حوزه استخراج رمزدارايي حمايت مي‌شوند

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۷:۲۵
کد خبر: ۳۱۰۶۰۲

مجري تامين برق مراكز استخراج رمز ارز شركت توانير گفت: از سرمايه‌گذاري‌هاي قانوني در حوزه استخراج رمزدارايي‌ها حمايت مي‌شود.

مجري تامين برق مراكز استخراج رمز ارز شركت توانير گفت: از سرمايه‌گذاري‌هاي قانوني در حوزه استخراج رمزدارايي‌ها حمايت مي‌شود.
به گزارش ايلنا از وزارت نيرو، هادي سفيدمو در نشستي با مجري و كارشناسان دفتر شناسايي و جمع آوري برق‌هاي غيرمجاز استخراج رمزارز شركت توزيع برق مشهد با تأكيد بر لزوم ساماندهي و توسعه صنعت رمزارز در كشور گفت: شركت توانير از سرمايه‌گذاري‌هاي قانوني در اين حوزه حمايت كرده و آمادگي دارد تا برق مورد نياز مراكز استخراج رمز ارز مجاز را با تعرفه‌هاي مصوب تامين كند. سفيدمو افزود: با توجه به آثار هاويينگ، لازم است تا دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي مربوط به حوزه رمز ارز به روز‌رساني شود و در اين زمينه از نظرات و پيشنهادات كارشناسان و فعالان اين حوزه استفاده خواهد شد. بر اساس دستورالعمل‌هاي موجود سرمايه‌گذاران مي‌توانند با سرمايه‌گذاري در انرژي‌هاي تجديدپذير در حوزه توليد رمز ارز فعاليت كنند.
مجيد حسن نژاد مجري رمز ارز توزيع برق مشهد نيز در اين جلسه با ارايه گزارشي از وضعيت اقدامات حوزه رمزارز در شركت توزيع برق مشهد گفت: در حال حاضر، شركت توزيع برق مشهد اقدامات متعددي براي شناسايي و برخورد با استخراج غيرمجاز رمزارزها انجام داده و با همكاري ساير دستگاه‌ها، از جمله دادستاني، نيروي انتظامي و اداره جرم يابي، با متخلفان در اين زمينه برخورد قانوني خواهد شد. بنابراين گزارش در اين نشست، چالشها و راهكارهاي مربوط به اين حوزه در سطح كشور مورد بحث و بررسي قرار گرفت و ابراز اميدواري شد با همكاري و همدلي دستگاه‌هاي 
ذي ربط، اين پديده نوظهور در كشور ساماندهي شود.

ارسال نظر