تصاویری از دبی غرق در در باران شدید + عکس

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۰۴۹۳
تصاویری از دبی غرق در در باران شدید + عکس

طوفان، فعالیت‌های فرودگاه اصلی را برای مدتی مختل کرد و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هواپیماها روی باند فرودگاهِ غوطه‌ور در آب، جا به جا می‌شوند.

منابع خبری اعلام کردند در پی بارندگی شدید و پرحجمِ عصر امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی، فرودگاه دبی غرق در آب شد و در پی آن بسیاری از پروازها لغو شده یا به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، منابع محلی می‌گویند بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارندگی فوق‌العاده شدید در عرض چند دقیقه دچار سیل و آبگرفتگی شده است.
یک سخنگوی فرودگاه بین‌المللی دبی گفت به دلیل طوفان شدید به مدت ۲۵ دقیقه فعالیت‌های این فرودگاه متوقف شد و در مجموع ۲۱ پرواز خروجی و ۲۴ پرواز ورودی لغو شد و همچنین سه پرواز به سایر فرودگاه های همسایه تغییر مسیر داد.

به گزارش روزنامه متروی انگلیس، سخنگوی فرودگاه بین‌المللی دبی افزود: در حال حاضر وضعیت به حالت عادی بازگشته و پروازها از سر گرفته می‌شود.

مقامات پلیس محلی گفته‌اند مردم این نواحی از قبل، هشدار پیش‌بینی تغییر شرایط آب و هوایی را دریافت کرده بودند و پلیس دبی روز گذشته یک هشدار ایمنی صادر کرد و از مردم خواست از حضور در سواحل و همچنین دره هایی که ممکن است در مسیر سیل باشند، اجتناب کنند.
این هشدارها به دلیل شرایط جوی نامساعد از جمله بارندگی زیاد، وزش بادهای شدید، رعد و برق گاهی همراه با تگرگ و در نتیجه کاهش دید بوده است.

در شبکه های اجتماعی نیز امروز بعدازظهر تصاویری از آبگرفتگی و سیلاب در برخی جاده‌ها و خیابان‌های اصلی منتشر شده است.


تصاویری از دبی غرق در در باران شدید + عکس

 

تصاویری از دبی غرق در در باران شدید + عکس

ارسال نظر