گزارش آگهی

سرخ کن چه بخریم؟ معرفی برندهای سرخ کن بدون روغن

۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۰۰۲۸
سرخ کن چه بخریم؟ معرفی برندهای سرخ کن بدون روغن

امروزه خرید سرخ کن یا هواپز به یک امر طبیعی در خریدهای هر خانه تبدیل شده است. سرخ کن یا هواپز یکی از لوازم برقی آشپزخانه است که به شما اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از غذاها را تهیه و نوش جان کنید.

اگر شما هم به قصد خرید سرخ کن بدون روغن به بازار لوازم خانگی مراجعه کرده باشید، با برندهای متعددی از این دستگاه روبه‌رو شده‌اید که خرید را برای شما دشوار کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین برندهای سرخ کن بدون روغن بیشتر آشنا شوید.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

 لیستی بهترین مارک های سرخ کن بدون روغن موجود در بازار عبارت است از:

  • نینجا (Ninja)
  • باریتون (Bariton)
  • نوتریکوک (Nutricook)
  • تفال (Tefal)

سرخ کن نینجا (Ninja)

سرخ کن نینجا یکی از سرخ کن‌های خوش ساخت و باکیفیت موجود در بازار است که در لیست بهترین مارک سرخ کن بدون روغن در سال 1403 کدام است؟ هم حضور دارد و طرفداران بسیار زیادی دارد. این سرخ کن حرفه‌ای در کشور آمریکا تولید می‌شود و از عملکرد قابل قبولی برخودار است. همچنین سرخ کن نینجا در دو مدل معمولی و دوقلو تولید می‌شود که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری کنید. بدنه سرخ کن نینجا از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و از مقاومت قابل قبولی برخودار است. همچنین ظرفیت سرخ کن نینجا بین 3.8 لیتر تا 9.5 لیتر است که می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت نیز گزینه مناسبی باشد. همچنین قدرت این دستگاه بین 1550 وات تا 2470 وات است که در مقایسه با سایر رقبا از قدرت بالایی برخودار است. از دیگر قابلیت‌های این سرخ کن حرفه‌ای میتوان به برنامه‌های پخت اتوماتیک آن اشاره کرد که با توجه به مدل بین 4 تا 6 عدد متفاوت است. همچنین سرخ کن نینجا دارای پنل تنظیمات دیجیتالی است که به کمک آن قادر هستید تا دمای پخت، مدت زمان پخت و یا برنامه پخت اتوماتیک را انتخاب کنید.

سرخ کن باریتون (Bariton)

سرخ کن چی بخرم؟ معرفی برندهای سرخ کن بدون روغن

سرخ کن باریتون یکی از سرخ کن‌های بدون روغن با کیفیت و محبوب در بازار است. این سرخ کن در کشور کانادا تولید و روانه بازارهای جهانی می‌شود. سرخ کن باریتون در مدل‌های معمولی و دوقلو تولید می‌شود. طراحی سرخ کن باریتون خاص و دلرباست و در ساخت بدنه آن از ترکیب پلاستیک و استیل استفاده شده که در افزایش مقاومت این محصول در برابر ضربه، خط و خش نقش بسزایی دارد. ظرفیت سرخ کن باریتون بین 5.5 لیتر تا 9 لیتر است که نیاز خانواده‌های پرجمعیت را نیز به خوبی پیش بینی کرده است. قدرت این دستگاه بین 1500 وات تا 2850 وات است که در مقایسه با سایر برندها در ظرفیت مشابه، از قدرت بالاتری برخودار است. سرخ کن‌های باریتون مجهز به پنل تنظیمات دیجیتالی هستند که از آن برای تنظیم دما، زمان پخت یا انتخاب برنامه پخت اتوماتیک می‌توانید استفاده کنید. همچنین این محصول کانادایی دارای 8 برنامه پخت اتوماتیک است که آشپزی را برای شما لذت بخش خواهد کرد.

سرخ کن نوتریکوک (Nutricook)

سرخ کن چی بخرم؟ معرفی برندهای سرخ کن بدون روغن

سرخ کن نوتریکوک یکی از سرخ کن‌های حرفه‌ای و پرفروش در بازار است که در کشور آمریکا تولید و روانه بازارهای جهانی می‌شود. سرخ کن نوتریکوک در دو مدل معمولی و دوقلو تولید می‌شود که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. بدنه سرخ کن نوتریکوک از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده که علاوه بر زیبایی از مقاومت قابل قبولی برخودار است. ظرفیت سرخ کن نوتریکوک بین 5 لیتر تا 8.5 لیتر است. همچنین قدرت این برند حرفه‌ای با توجه به ظرفیت آن بین 1700 وات تا 2400 وات است که برای تهیه و طبخ انواع غذاها، توان بالایی به حساب می‌آید. همچنین سرخ کن بدون روغن نوتریکوک دارای پنل تنظیمات دیجیتالی است که به شما این اجازه را می‌دهد دما، مدت زمان پخت و برنامه پخت اتوماتیک را به راحتی انتخاب کنید. از دیگر امکانات این برند سرخ کن می‌توان به 12 برنامه پخت اتوماتیک آن اشاره کرد که آشپزی را برای شما آسان و لذت بخش می‌کند.

سرخ کن تفال (Tefal)

سرخ کن تفال یکی دیگر از برندهای قدیمی و شناخته شده موجود در بازار است که در کشور فرانسه تولید و روانه بازار می‌شود. سرخ کن تفال در طراحی و ظرفیت نسبت به سایر برندها متنوع‌تر است و دارای مدل‌های بیشتری است. همچنین سرخ کن تفال مانند دیگر برندها در دو نوع معمولی و دوقلو تولید می‌شود. بدنه سرخ کن تفال از پلاستیک و در برخی مدل‌ها از ترکیب پلاستیک و استیل استفاده کرده است که علاوه بر زیبایی از مقاومت قابل قبولی برخودار است. ظرفیت سرخ کن تفال با توجه به مدل‌های متنوع آن بین 4.8 لیتر تا 8.3 لیتر است. همچنین قدرت سرخ کن با توجه به ظرفیت آن بین 1500 وات تا 2700 وات است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از غذاها را تهیه و طبخ کند. پنل تنظیمات دیجیتال از دیگر امکانات این برند سرخ کن است که به شما اجازه می‌دهد تا دما، مدت زمان پخت و برنامه پخت اتوماتیک را انتخاب و فعال کنید.

جمع بندی؛ سرخ کن چی بخرم؟

برندهای بسیاری در تولید سرخ کن فعالیت می‌کنند که در بالا به تعدادی از مشهورترین و پرفروش‌ترین برندها اشاره کردیم. چنانچه بودجه کافی در اختیار دارید، بهتر است سراغ نینجا بروید. همچنین اگر به دنبال خرید اقتصادی هستید، نوتریکوک و باریتون می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در حالی که به دنبال تنوع بیشتر با کیفیت قابل قبول هستید، برند تفال را باید در نظر بگیرید.

ارسال نظر