قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳؛ سکه امامی و طلای ۱۸ عیار چقدر افت قیمت داشتند؟ + جدول

۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱:۰۳
کد خبر: ۳۰۹۸۳۷
قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳؛ سکه امامی و طلای ۱۸ عیار چقدر افت قیمت داشتند؟ + جدول

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز با افزایش قیمت دلار همراه شد، اما در ادامه معاملات، روند کاهشی داشت. این افت قیمت، سکه گرمی را در کانال پایین‌تر نشاند. برخی معامله‌گران چشم‌انتظار بازگشایی بازارهای جهانی، تعیین قیمت اونس جهانی طلا و تاثیر آن بر بازار داخلی هستند.

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات دومین روز هفته با افزایش قیمت دلار همراه شد اما در ادامه، روند برگشت و کاهشی شد. معامله‌گران تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات قیمت اونس طلا را دلیل افت قیمت‌ها در بازار طلای داخلی می‌دانند. در این میان برخی معتقدند حراج شمش طلا هیچ تاثیری در کاهش قیمت‌ها نداشته است.

گفتنی است بازارهای جهانی امروز در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند و اونس جهانی طلا روی رقم ثابت ۲۳۲۹ دلاری ایستاده است.

قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳؛ سکه امامی و طلای ۱۸ عیار چقدر افت قیمت داشتند؟ + جدول

سکه گرمی به کانال ۷ میلیون تومانی برگشت

سکه امامی امروز یکشنبه ۱۹ فروردین با کاهش ۴۹۸ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۴۴ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با افت ۹۹۰ هزار تومانی روی قیمت ۴۱ میلیون و ۲۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز قیمت نیم‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی و قیمت ربع‌سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله هستند.

سکه گرمی امروز کاهش ۲۰۰ هزار تومانی پیدا کرد و به کانال هفت میلیون تومانی برگشت. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

حباب سکه متناسب با قیمت افت کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۲۶ هزار تومان ارزان شد و با رقم ۱۵ میلیون و ۷۲۱ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۴۲ تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۳۸ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۹۰ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز یکشنبه در تمام قطعات کاهشی است. حباب سکه امامی ۲۹۸ هزار تومان، سکه بهار ۷۹۷ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۰۲ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۱ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

ارسال نظر