بازگشت ترافیک صبحگاهی به خیابان‌های تهران

۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۰:۴۱
کد خبر: ۳۰۹۷۲۲
بازگشت ترافیک صبحگاهی به خیابان‌های تهران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشت ترافیک صبحگاهی به معابر شهر تهران خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در اولین روز از هفته گفت: امروز هجدهم فروردین ماه، اولین شنبه بعد تعطیلات است و در واقع می‌توان گفت که دیگر تمامی مسافران نوروزی به پایتخت بازگشته‌اند. در همین راستا نیز با رصد پلیس از وضعیت تردد خودروها مشخص شد بار ترافیکی از حوالی ساعت شش صبح امروز آغاز شده و به مرور به اوج خود رسید.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: برابر بررسی‌های انجام شده در بزرگراه‌های شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی محدوده روی پل امام علی (ع)، شهید زین الدین محدوده  شمس آباد، علامه جعفری محدوده  شقایق، اتوبان امام علی (ع) محدوده جانبازان و رسالت ترافیک نیمه سنگین بود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره محورهای غربی پایتخت ادامه داد: ترافیک در بزرگراه های شیخ فضل الله نوری، شهید آبشناسان محدوده اشرفی اصفهانی، شهید همت محدوده بعد از جنت آباد، شهید چمران محدوده پارک نهج البلاغه، یادگار امام (ره)، در محدوده شیخ فضل الله نوری و حکیم در محدوده شقایق نیز نیمه سنگین بود. 

شریفی گفت: در خیابان آزادی مسیرغرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال اتوبان شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی نیز ترافیک نیمه سنگین است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین است که لازم است شهروندان ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت به خصوص در ساعات پیک ترافیک خودداری کنند.

وی افزود: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها برای ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه ها جلوگیری کنند.

ارسال نظر