قیمت طلا، سکه امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در بازار آزاد؛ قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه امامی پرواز کرد+ جدول

۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۹۶۴۸
قیمت طلا، سکه امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در بازار آزاد؛ قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه امامی پرواز کرد+ جدول

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز پنجشنبه با افزایش ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۰۸ هزار تومانی ایستاد. سکه امامی نیز در بازار امروز با افزایش دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به کانال ۴۶ میلیونی صعود کرد و ۴۶ میلیون و ۸۸ هزار تومان قیمت خورد.

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات آخرین روز هفته در روند صعودی بازگشایی شد. بازار فلز زرد در پی رشد قیمت دلار در روند افزایشی قرار گرفت. با وجود اینکه معامله‌گران انتظار روزهای آرامی را بعد از تعطیلات نوروز داشتند؛ اما افزایش ریسک‌های سیاسی رشد قیمت در بازار‌های مالی را رقم زد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گفتنی است طلای جهانی در قله قیمت قرار گرفته و همین موضوع اثر مضاعفی بر رشد قیمت در بازار طلا گذاشته است. در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا با قیمت ۲۲۹۳ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شد

سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین با افزایش دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد و به کانال ۴۶ میلیونی صعود کرد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۴۶ میلیون و ۸۸ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در آستانه صعود به کانال ۴۲ میلیون تومانی است و روی قیمت ۴۱ میلیون و ۹۹۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌سکه رشد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی داشت و به کانال بالاتر راه یافت. در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۸ میلیون تومانی در حال معامله است.

ربع سکه نیز با افزایش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در کانال ۱۷ میلیونی در حال معامله است و روی رقم ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ایستاده است. سکه گرمی امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شد و روی رقم هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

قیمت طلا، سکه امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در بازار آزاد؛ قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه امامی پرواز کرد+ جدول

حباب سکه میلیونی بالا رفت

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۴۱ هزار تومان گران شد و در کانال ۱۵ میلیون تومانی پیشروی کرد. این مقدار طلا با رقم ۱۵ میلیون ۶۱۱ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۰۸ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۶۰ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز پنجشنبه در تمام قطعات افزایشی است و متناسب با بالا رفتن قیمت رشد داشته است. حباب سکه امامی یک میلیون و ۸۷۶ هزارتومان، سکه بهار ۸۴۶ هزار تومان،‌ نیم‌سکه یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۴۵۷ هزار تومان افزایش دارد.

ارسال نظر