قیمت دلار، امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ دلار در بازار آزاد چقدر گران شد؟ + جدول

۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۶:۰۳
کد خبر: ۳۰۸۹۹۲
قیمت دلار، امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ دلار در بازار آزاد چقدر گران شد؟ + جدول

قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا (اسکناس) ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در ساعت ۱۵ با ۰.۱۷% افزایش ۴۳,۲۵۴ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار امروز با جهش به کریدور ششم، معامله‌گران را غافلگیر کرد. در حالی که به نظر می‌رسید بازارساز موفق به بستن قیمت دلار در کریدور ۵۰ هزار تومانی در سال ۱۴۰۲ شده است، اما رشد تقاضا فنر دلار را رها کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز با افزایش ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومانی به کریدور بالاتر صعود کرد. در لحظه نگارش این گزارش دلار در کف کریدور ششم در حال معامله است.

قیمت دلار، امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ دلار در بازار آزاد چقدر گران شد؟ + جدول

به گفته معامله‌گران تقاضای مسافری در بازار کاهش یافته اما انتظارات تورمی در سال آینده برخی از مردم را به سمت بازار ارز در آخرین روزهای سال کشانده است.
به نظر می‌رسد تنها فرصت باقیمانده برای سیاست‌گذار جهت برگشت قیمت دلار به کریدور ۵۰ هزار تومانی، امروز و فرداست.
تتر از دلار عقب افتاد

قیمت درهم امروز با افزایش ۲۲۰ تومانی در کانال ۱۶ هزار تومانی پیشروی کرد و با رقم ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان در حال معامله است. تتر با رشد ۲۰۰ تومانی روی رقم ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومان ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با رشد هزار تومانی به کانال بالاتر صعود کرد و با رقم ۷۶ هزار و ۸۳۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۹۰۰ تومانی یک کانال صعود کرد و با رقم ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شود.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار برخلاف افزایشی شدن ارزها در بازار آزاد، تغییر قیمت نداشتند و با همان رقم روز گذشته معامله می‌شوند. اسکناس دلار با رقم ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۴۵۶ تومان عرضه می‌شود.

ارسال نظر