قیمت انواع خودرو امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۲؛ دناپلاس کاهشی شد/ کدام ماشین‌ها افت قیمت داشتند؟ + جدول

۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۸۶۸۹
قیمت انواع خودرو امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۲؛ دناپلاس کاهشی شد/ کدام ماشین‌ها افت قیمت داشتند؟ + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

قیمت خودرو امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی ثابت مانده و در تعداد اندکی نیز افت قیمت دیده می‌شود.

به گزارش ایمنا، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) تنها محصول داخلی است که امروز با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به نرخ یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) با ۴ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، رکورددار ریزش قیمت در بازار است و به نرخ یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان رسید.

هایما اس ۵ جدید نیز یا یک میلیون تومان ریزش قیمت به نرخ یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در بازار مبادله می‌شود.

دنا پلاس تیپ ۱ با ۸۰۰ هزار تومان کاهش در جایگاه بعدی قرار دارد که به نرخ ۷۴۷ میلیون تومان رسید، دنا پلاس توربو ۶ سرعته (ارتقا) و دنا پلاس با موتور EF7P نیز ۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به نرخ روز گذشته در محدوده قیمتی ۸۹۳ و ۷۶۷ تومان قرار گرفت.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۲۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۰ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۴۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۶۶ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۷۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۵۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۷ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۸۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۸۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک ۳۹۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۰۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۱ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۰۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۲ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت انواع خودرو امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۲؛ دناپلاس کاهشی شد/ کدام ماشین‌ها افت قیمت داشتند؟ + جدول

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت بیشتر محصولات ثابت است و تعداد کمی از محصولات نیز ریزش اندک قیمت را ثبت کردند.

بیشترین کاهش قیمت در این بخش بازار را هیوندای توسان با ۹ میلیون تومان ریزش ثبت کرد و به نرخ ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان رسید همچنین پیکاپ G9 با ۴ میلیون تومان ریزش به سه میلیارد و ۵۰ تومان رسید و در جایگاه بعدی قرار گرفت.

کی‌ام‌سی K7 با سه میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته و نرخ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و هیوندای اکسنت با دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت دو میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۹۶ میلیون تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت انواع خودرو امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۲؛ دناپلاس کاهشی شد/ کدام ماشین‌ها افت قیمت داشتند؟ + جدول

ارسال نظر