شرايط‌مان در تامين كالاهاي اساسي خوب است

۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۲:۰۶
کد خبر: ۳۰۸۶۵۶

مديركل نظارت بر كالاهاي اساسي وزارت جهادكشاورزي گفت: در تامين مرغ، شكر، گوشت قرمز و حبوبات در شرايط خوبي هستيم و تامين خوبي در سراسر كشور انجام شده است.

مديركل نظارت بر كالاهاي اساسي وزارت جهادكشاورزي گفت: در تامين مرغ، شكر، گوشت قرمز و حبوبات در شرايط خوبي هستيم و تامين خوبي در سراسر كشور انجام شده است.
به گزارش ايسنا، مسعود امراللهي با بيان اينكه امسال در تامين كالاهاي اساسي به ويژه مرغ، شكر، گوشت قرمز و حبوبات در شرايط خوبي هستيم و تامين خوبي در سراسر كشور انجام شده است، گفت: در ۲۰ دي ماه طرحي توسط دستگاه‌هاي نظارتي به دولت تقديم شد كه طبق آن نگاه تخصصي به حوزه نظارت بر كالاهاي اساسي تصويب و منتج به آن شد كه نظارت بر كالاهاي اساسي كشاورزي توسط وزارت جهاد كشاورزي و نظارت بر توزيع و خرده‌فروشي توسط اتاق اصناف و سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان انجام شود.
وي افزود: ابتداي اسفند ماه طرح نظارتي را در سراسر كشور آغاز كرده‌ايم و تا پايان فروردين اين طرح ادامه خواهد داشت؛ همچنين از روز شنبه هفته جاري طرح تشديد نظارت بر كالاهاي ويژه ماه رمضان را در دستور كار قرار داده‌ايم كه شامل حبوبات، برنج، خرما و شكر است.
مديركل نظارت بر كالاهاي اساسي وزارت جهادكشاورزي تصريح كرد: ما در تمام ايام نوروز و ماه رمضان در خدمت مردم هستيم و ثبت شكايات از طريق سامانه ۱۲۴ را بررسي و با متخلفان برخورد مي‌كنيم. امراللهي كه در يك برنامه تلويزيوني صحبت مي‌كرد، گفت: قيمت كالاهاي اساسي هيچ تغييري نداشته و قيمت‌ها طبق ابلاغيه ۲۷ آذر سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان اعمال مي‌شود.
وي با بيان اينكه ما در طرح ويژه نظارتي در گلوگاه‌هاي تامين كالا مانند انبارها، شركت‌هاي وارد‌كننده، توليدكنندگان و سردخانه‌ها نظارت و بازرسي را انجام مي‌دهيم، اظهار كرد: حدود ۱۵ هزار فقره بازرسي از ابتداي اسفند انجام شده است كه در منشأ تامين و مراكز توليدي انجام و حدود ۱۳۰۰ پرونده تخلف در اين ايام ثبت و به سازمان تعزيرات حكومتي ارجاع شده است.
مديركل نظارت بر كالاهاي اساسي وزارت جهادكشاورزي در رابطه با افزايش ميزان جوجه‌ريزي در كشور گفت: از مهر ماه جوجه‌ريزي‌ها به صورت منظم انجام مي‌شود و مرغ گرم امروز بازار، ثمره جوجه‌ريزي بهمن ماه است كه بيش از ۱۵۲ ميليون قطعه جوجه‌ريزي در بهمن ماه ثبت شده است، ما ضمن تامين مرغ بازار داخل و ذخاير استراتژيك، صادرات مرغ را در دستور كار داريم.

ارسال نظر