واريز ۶۰۰ ميليارد تومان سود براي سهامداران با سجام

۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - ۰۱:۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۰۶۰۳۳

جزييات واريز سود سهامداران در دومين هفته از بهمن ماه سال جاري حاكي از آن است كه ۷ ناشر سود جاري و سنواتي ۲۷۱ هزار و ۹۵۵ سهامدار را كه شامل ۶۰۷ ميليارد تومان مي‌شود را به حساب سجامي سرمايه‌گذاران واريز كردند.

سمات| جزييات واريز سود سهامداران در دومين هفته از بهمن ماه سال جاري حاكي از آن است كه ۷ ناشر سود جاري و سنواتي ۲۷۱ هزار و ۹۵۵ سهامدار را كه شامل ۶۰۷ ميليارد تومان مي‌شود را به حساب سجامي سرمايه‌گذاران واريز كردند.
بر اساس اين گزارش، در هفته دوم بهمن ماه امسال، ۲ شركت بين‌المللي ‌توسعه ‌صنايع‌ ومعادن ‌غدير و گسترش ‌نفت‌ وگاز پارسيان سود جاري ۲۴۷ هزار و ۲۳۳ سهامدار كه شامل ۴۸۱ ميليارد و ۶۳ ميليون تومان مي‌شود را از طريق سامانه سجام واريز كرده‌اند.
افزون براين، در هفته دوم بهمن ماه امسال، ۵ ناشر پخش‌ البرز، بانك‌ خاورميانه، فنرسازي‌ زر، سرمايه‌گذاري‌ صدرتامين‌- تاصيكو و دوده‌ صنعتي‌ پارس سود سنواتي ۲۴ هزار و ۷۲۲ سهامدار كه شامل ۱۲۶ميليارد تومان مي‌شود را توسط سمات و از طريق سامانه سجام واريز كردند.
لازم به ذكر است، سجام يك سامانه زير ساختي براي شناسايي مشتريان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمايه ايران است كه تمام فعالان اين بازار اعم از «سرمايه‌گذاران، مشتريان و مديران نهادها» در اين سامانه، فقط يك بار براي هميشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند كرد و پس از احراز هويت حضوري و غير حضوري قادر به دريافت خدمات مبتني بر داده‌هاي تاييد شده خواهند بود.
بر اساس اين گزارش، از طريق اين سامانه اطلاعات هويتي، شماره حساب، شماره موبايل، آدرس الكترونيكي و اقامت دايمي فرد ثبت مي‌شود و از آن به بعد هيچ نهاد مالي نيازي به دريافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

ارسال نظر