گزارش آگهی

مقایسه نرم افزارهای حسابداری دارای قابلیت اتصال به سامانه مودیان

۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۲:۰۱
کد خبر: ۳۰۵۷۵۴
مقایسه نرم افزارهای حسابداری دارای قابلیت اتصال به سامانه مودیان

سامانه مودیان مالیاتی، توسط سازمان امور مالیاتی ایران به عنوان یک سامانه جامع مالیاتی راه‌اندازی شده است. این سامانه این امکان را می‌دهد که صورت‌حساب‌های الکترونیکی خود را ثبت، ارسال و دریافت کنید.

هرچند بسیاری از نرم افزارهای حسابداری امکان اتصال به ساماده‌ی مودیان را دارند، اما متاسفانه در بسیاری از این نرم افزارها این خدمات با هزینه همراه است. در این مقاله 5 نرم افزار حسابداری معروف که امکان اتصال به سامانه مودیان مالیاتی را دارند، با هم بررسی می‌کنیم. همچنین نرم افزار حسابداری که هزینه اتصال به سامانه مودیان برای آن رایگان است را به شما معرفی خواهیم کرد.

نرم‌افزار حسابداری هلو APEX

نرم‌افزار حسابداری هلو APEX یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای حسابداری در ایران است که قابلیت اتصال به سامانه مودیان را دارد. این نرم افزار به وسیله‌ی گروه فناوری اطلاعات هلو طراحی و تولید شده است و این تیم با ارائه نسخه‌های جدید و به روز شده به صورت مداوم این نرم افزار فوق العاده را آپدیت می‌کند. نرم‌افزار هلو APEX ویژگی‌ها و امکانات بسیار متنوعی دارد و نه تنها برای کسب و کارهای بزرگ و سازمان‌ها بلکه برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ‌های نوظهور نیز مناسب است. اتصال نرم‌افزار حسابداری هلو APEX به سامانه مودیان رایگان است و شرکت‌ها، تولیدی‌ها، فروشگاه‌ها و مشاغل می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مستقیماً به سامانه مودیان متصل شوند. نرم‌افزار هلو APEX در دو نسخه نرم افزار و تحت وب ارائه شده است که خوشبختانه هر دو نسخه آن امکان وصل شدن به سامانه مالیاتی مودیان را دارند. یکی از بهترین مزایای نرم افزار هلو APEX امکان صدور امضای الکترونیکی در کمتر از یک دقیقه است. این نرم افزار ویژگی‌ها امکانات مختلفی برای اتصال به سامانه مودیان ارائه کرده است که در بسیاری از نرم‌افزارهای حسابداری موجود در بازار دیده نمی‌شود.

نرم‌افزار سپیدار

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری باشید، قطعا نرم افزار سپیدار یکی از اولین گزینه‌هایی است که به شما پیشنهاد می‌شود. این نرم افزار به وسیله‌ی شرکت همکاران سیستم طراحی و تولید شده و برای انواع کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری مناسب است. هرچند نرم افزار سپیدار قابلیت وصل شدن به سامانه مودیان مالیاتی را دارد، اما هزینه اتصال به سامانه مودیان برای این نرم افزار چیزی حدود هفت میلیون و پانصد هزار تومان است.

نرم‌افزار محک

نرم‌افزار محک، یک نرم افزار حسابداری جامع و با قدرت است که توسط تیم نرم‌افزاری محک تدوین و تولید شده است. این نرم‌افزار، نسخه‌های متعددی دارد که انواع کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. محک به صورت دو نسخه تحت ویندوز و تحت وب ارائه شده و دارای قابلیت اتصال به سامانه مودیان مالیاتی است. هرچند که این امکان اتصال به سامانه مودیان مالیاتی همانند بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر نیاز به هزینه دارد، قیمت آن حدود دو میلیون و 487 هزار تومان است.

ویژگی‌های اصلی نرم افزار محک

  • دسته بندی منظم و دقیق حساب‌ها
  • گزارش گیری دقیق
  • تعیین سود بر اساس بازه زمانی مشخص
  • ثبت اسناد و شماره گذاری آن‌ها به صورت اتوماتیک
  • دقت بالا در انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و سود و زیان شرکت
  • امکان ثبت فاکتور به دو صورت فاکتور رسمی و فاکتور ساده
  • مدیریت چک و عملیات‌های بانکی

نرم‌افزار پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس از سال 1383 فعالیت خود را با نسخه موبایلی خود آغاز کرده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی ایرانی شناخته می‌شود. شرکت «فناوری اطلاعات پارمیس» که این نرم افزار را تولید می‌کند، چندین نسخه نرم افزار حسابداری برای حسابداری شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها ارائه کرده است. نسخه «پارمیس پرو» برای کسب‌وکارهای متوسط و کوچک، «پارمیس استار» برای کسب‌وکارهای بزرگ و سازمان‌ها و «پارمیس 360» به عنوان یک راهکار ابری برای کسب‌وکارهای کوچک در دسترس قرار دارد.

مقایسه نرم افزارهای حسابداری دارای قابلیت اتصال به سامانه مودیان

نسخه پرو از نرم افزار حسابداری پارمیس در چهار سری «فروشگاهی»، «شرکتی»، «تولیدی» و «جامع» ارائه شده و نسخه استار قابلیت نصب زیرسیستم‌های «حسابداری و مالی»، «انبار»، «بازرگانی»، «بازرگانی خارجی»، «خزانه»، «فروشگاه اینترنتی»، «CRM»، «تولید و بهای تمام‌شده»، «حقوق و دستمزد» و چندین زیر مجموعه کاربردی دیگر را فراهم می‌کند. یکی از مزایای اصلی نرم افزار حسابداری پارمیس، قابلیت اتصال آن به سامانه مودیان مالیاتی است که متاسفانه مانند بسیاری از نرم افزارهای حسابداری دیگر با هزینه‌ همراه است. برای اتصال نرم افزار پارمیس به سامانه مودیان مالیاتی مشتریان این نرم افزار باید مبلغ شش میلیون تومان پرداخت کنند.

نرم‌افزار فرداد

نرم افزار فرداد یک نرم افزار حسابداری مخصوص کسب و کارهای کوچک تا متوسط است که توسط شرکت نرم افزاری آرین سیستم طراحی و تولید شده است. این نرم افزار در سال 96 وارد بازار شده و با حمایت قوی آرین سیستم، به سرعت جایگاه خود را در دسته نرم افزارهای حسابداری شرکتی به دست آورده است. یکی از ویژگی‌های اصلی نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد، امکان نصب و آموزش کاملاً رایگان آن است، که به ویژه برای شرکت‌های کوچک بسیار ارزشمند است. این نرم افزار با ارائه 4 بسته حسابداری مختلف، شامل حسابداری تولیدی، حسابداری خدماتی، حسابداری پیمانکاری و حسابداری بازرگانی، گزینه‌های متنوعی برای نیازهای مختلف کاربران فراهم می‌کند. هزینه اتصال به سامانه مودیان مالیاتی برای نرم افزار فرداد 9 میلیون تومان است.

نرم افزارهایی که در این مقاله معرفی شدند، بهترین نرم افزارهای موجود در بازار هستند، اما بهترین نرم افزار از نظر اتصال به سامانه مالیاتی نرم افزار حسابداری هلو APEX است که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ارسال نظر