بيشترين تصادفات فوتي موتورسواران در بزرگراه امام علي و آزادگان

۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۰۱:۵۷:۱۹
کد خبر: ۳۰۴۹۹۲
بيشترين تصادفات فوتي موتورسواران در بزرگراه امام علي و آزادگان

رييس اداره تصادفات پليس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه امام علي(ع) و بزرگراه آزادگان بيشترين آمار تصادفات منجر به فوت موتورسواران را به خود اختصاص داده است. سرهنگ جوانبخت رييس اداره تصادفات پليس راهور تهران بزرگ در خصوص ساعات تصادفات در معابر شهر تهران اظهار كرد: معابر پر خطري كه ما شاهد بيشترين تصادف فوتي در آنها هستيم، بزرگراه امام علي(ع) و بزرگراه آزادگان است.

رييس اداره تصادفات پليس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه امام علي(ع) و بزرگراه آزادگان بيشترين آمار تصادفات منجر به فوت موتورسواران را به خود اختصاص داده است. سرهنگ جوانبخت رييس اداره تصادفات پليس راهور تهران بزرگ در خصوص ساعات تصادفات در معابر شهر تهران اظهار كرد: معابر پر خطري كه ما شاهد بيشترين تصادف فوتي در آنها هستيم، بزرگراه امام علي(ع) و بزرگراه آزادگان است. او بيان داشت: بارها گفته‌ايم و اين هشدار را داده‌ايم كه موتورسواران عزيز نبايد در معابر بزرگراهي تردد داشته باشند ولي نه تنها اينكه تردد دارند بلكه ترددهاي غير ايمن هم دارند. رييس اداره تصادفات پليس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاري ساعت ۲۴ شب تا ۴ صبح بيشترين تصادفات فوتي موتورسيكلت سواران را با ۲۴ درصد به خود اختصاص داده است و واقعا بايد گفت كه در اين ساعات موتورسواران در سطح معابر چه كار مي‌كنند كه نشان‌دهنده آن است كه اينها افراد جواني هستند كه براي انجام حركات نمايشي و چرخ زدن‌ها در معابر خلوت بيرون مي‌آيند و متاسفانه تفريحات غير ايمن خروجي‌ای جز تصادفات فوتي در آن هنگام از شب ندارد. 
سرهنگ جوانبخت افزود: رتبه دوم هم بين ساعات ۲۰ تا ۲۴ با ۲۳ درصد از تصادفات فوتي و ساعت ۱۶ تا ۲۰ هم ۱۹ درصد از تصادفات فوتي را در شهر تهران به خود اختصاص داده است. او گفت: بيشترين ساعات تصادفات فوتي موتورسواران در ساعات تاريكي هوا اتفاق مي‌افتد و دليل آن هم به ديده نشدن موتورسيكلت‌ها باز مي‌گردد. موتورسواران اغلب توسط ديگر رانندگان در معابر خلوت و تاريك ديده نمي‌شوند. سرهنگ رابعه جوانبخت رييس اداره تصادفات پليس راهور تهران بزرگ گفت: تخلفات عديده و تصادفات دلخراش موتورسواران در سطح معابر شهر تهران پليس راهور را بر آن داشت كه طرح ده را به منظور برخورد با تخلفات و ساماندهي تردد 
موتورسيكلت سواران در پايتخت به مرحله اجرا درآورد. او بيان داشت: بررسي‌هاي ما وقتي با رانندگاني كه با موتورسيكلت سواران تصادف و برخورد داشته‌اند حكايت از اين دارد كه مي‌گويند ما موتورسيكلت سوار را نديده‌ايم و حرف از ديده نشدن آنها مي‌زنند. 

ارسال نظر