شرح جزييات حمله ۱۳۰۰ كيلومتري به تروريست‌ها

۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۳:۲۱
کد خبر: ۳۰۴۷۹۴

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه جزيياتي را از حمله موشكي به گروه‌هاي تروريستي در منطقه ارايه كرد.

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه جزيياتي را از حمله موشكي به گروه‌هاي تروريستي در منطقه ارايه كرد.
سردار اميرعلي حاجي‌زاده درباره عمليات ديشب -سه‌شنبه ۲۶ دي ۱۴۰۲- سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عليه گروه‌هاي تروريستي اظهار كرد: با دعاي ملت ايران، دست انتقام الهي گريبان جنايتكاران را گرفت- سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در يك عمليات تركيبي در پاسخ به جنايات گروه‌هاي داعشي-تكفيري كه عده كثيري از هموطنان ما را در كرمان به خاك و خون كشيدند، توانست از جنوبي‌ترين نقطه كشور و از فاصله ۱۳۰۰ كيلومتري يكي از مقرهاي مهم گروه‌هاي تكفيري را در منطقه تحت اشغال گروه‌هاي تكفيري در ادلب مورد اصابت قرار دهد.
وي افزود: سپاه پاسداران به صورت همزمان توانست گروه ديگري را در منطقه شرق فرات كه مركز داعش است مورد اصابت قرار دهد و تعدادي از داعشي‌ها را به درك واصل كند- به صورت همزمان در پاسخ به جنايات رژيم صهيونيستي در سوريه به لطف الهي موفق شديم با ۱۱ فروند موشك بالستيك مقر جاسوسي موساد در اقليم كردستان عراق را هدف قرار دهيم.
به گزارش ايسنا، ديشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با شليك ۲۴ فروند موشك به مقر جاسوسي موساد در اقليم كردستان عراق و محل تجمع تروريست‌ها در مناطقي از سوريه، مواضع آنان را مورد هدف قرار داد.
بر اساس اطلاعيه شماره ۴ سپاه، «در اين عمليات، اهداف مورد نظر با ۲۴ فروند انواع موشك بالستيك به شرح زير مورد اصابت دقيق و انهدام قرار گرفت: 
۱- تعداد ۴ فروند موشك خيبرشكن از خوزستان به مقر گروهك تكفيري داعش در منطقه ادلب سوريه
۲- تعداد ۴ فروند موشك از غرب و نيز تعداد ۷ فروند موشك ديگر از شمال غرب كشور به مقر جاسوسي موساد در اقليم كردستان عراق
۳- تعداد ۹ فروند انواع موشك به محل‌هاي استقرار ساير گروهك‌هاي تروريستي در ديگر مناطق سرزمين‌هاي اشغالي سوريه.

ارسال نظر