قیمت طلا، سکه امروز ۱۹ دی ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی، نیم‌سکه و ربع‌سکه چقدر افزایش قیمت داشت؟+ جدول

۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۳۰۷
قیمت طلا، سکه امروز ۱۹ دی ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی، نیم‌سکه و ربع‌سکه چقدر افزایش قیمت داشت؟+ جدول

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با رشد ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومانی دو میلیون و ۵۷۶ هزار تومان معامله شد. سکه امامی با افزایش ۳۰۱ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید. قیمت نیم‌سکه نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی با رقم ۱۶ میلیون و ۷۴۰ هزار معامله شد و ربع سکه بارشد ۶۵ هزار تومانی ۱۰ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان قیمت خورد.

قیمت طلا و سکه امروز با گپ مثبت بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش بازار طلا یکدست صعودی شد و تنها سکه گرمی بدون تغییر و با همان قیمت روز گذشته معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، سکه امامی با رشد ۳۰۰ هزار تومانی به نیمه کانال ۳۰ میلیونی صعود کرد. روند قیمت در بازار طلا از ابتدای هفته به صورت الاکلنگی افزایش و کاهش داشته، اما این نوسانات منجر به تغییر کانال قیمت در قطعات سکه نشده است.

روز گذشته روند قیمت‌ها در بازار طلا متعاقب کاهش اونس جهانی طلا کاهشی شد و امروز هر دو فاکتور تعیین قیمت در بازار یعنی دلار و اونس جهانی طلا صعودی هستند و این موضوع منجر به بازگشایی بازار طلا با گپ مثبت شده است.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش اونس جهانی افزایشی است و با رقم ۲۰۳۴ دلاری در حال معامله است.

قیمت طلا، سکه امروز ۱۹ دی ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی، نیم‌سکه و ربع‌سکه چقدر افزایش قیمت داشت؟+ جدول

روز سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ سکه امامی با افزایش ۳۰۱ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید. سکه بهار با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی روی رقم ۲۷ میلیون و ۳۰۵ هزار تومانی ایستاد.

در چهارمین روز هفته قیمت نیم‌سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه با رقم ۱۶ میلیون و ۷۴۰ هزار در حال معامله است. در لحظه نگارش این گزارش ربع سکه رشد ۶۵ هزار تومانی دارد و روی قیمت ۱۰ میلیون و ۹۳۵ هزار تومانی ایستاده است.

سکه گرمی بدون تغییر و با همان قیمت روز گذشته در حال معامله است. سکه گرمی با رقم ۵ میلیون ۹۵۰ هزار تومانی در حال معامله است.

قیمت طلا نیز در روز ۱۹ دی پا به پای سکه در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۴۶ هزار تومانی با رقم ۱۱ میلیون ۱۶۲ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد قیمت ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومانی روی رقم دو میلیون و ۵۷۶ هزار تومانی ایستاده است.

قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۵۴۱ هزار تومان در حال معامله است.

در لحظه نگارش این گزارش حباب در خانواده سکه‌ها بر خلاف قیمت روند متوازنی ندارد. حباب سکه امامی ۱۵۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۲۳ هزار تومان، ربع سکه ۲۶ هزار تومان رشد دارد. حباب سکه بهار ۳۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۹ هزار تومان کاهش ارزش دارد.

 

ارسال نظر