بايد با اقدامات علمي براي ترافيك چاره كرد

۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ۰۲:۰۷:۳۶
کد خبر: ۳۰۴۲۷۷
بايد با اقدامات علمي براي ترافيك چاره كرد

رييس پليس راهور فراجا گفت كه مردم امروز از ترافيك‌هاي سنگين و مهم‌تر از آن از بي‌نظمي در ترافيك گله‌مندند و ما بايد با اقدامات علمي و غيرهيجاني براي آن چاره كنيم. به گزارش ايسنا، سردار سيد تيمور حسيني در حاشيه مراسم معارفه خود به عنوان رييس جديد پليس راهور كه پيش از ظهر دیروز در سالن همايش‌هاي نورالرضا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به رسم ادب از تلاش‌هاي سردار هاديانفر تشكر مي‌كنم و به ايشان خسته نباشيد مي‌گويم. نظام و كشور بايد از تجربه، توان و دورانديشي سردار هاديانفر استفاده كند.

رييس پليس راهور فراجا گفت كه مردم امروز از ترافيك‌هاي سنگين و مهم‌تر از آن از بي‌نظمي در ترافيك گله‌مندند و ما بايد با اقدامات علمي و غيرهيجاني براي آن چاره كنيم. به گزارش ايسنا، سردار سيد تيمور حسيني در حاشيه مراسم معارفه خود به عنوان رييس جديد پليس راهور كه پيش از ظهر دیروز در سالن همايش‌هاي نورالرضا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به رسم ادب از تلاش‌هاي سردار هاديانفر تشكر مي‌كنم و به ايشان خسته نباشيد مي‌گويم. نظام و كشور بايد از تجربه، توان و دورانديشي سردار هاديانفر استفاده كند. وي افزود: پيش از آنكه بخواهم به سردار هاديانفر براي سمت جدبد تبريك بگويم يايد به وزارت راه تبريك بگويم بابت حضور ايشان در اين دستگاه، ايشان حتما منشأ خير و تحولات بزرگ خواهند بود. حسيني با بيان اينكه ما حتما اقدامات مفيد و موثر سردار هاديانفر را ادامه خواهيم داد، گفت: در طول سال‌هاي طولاني خدمتم از يك افسر پليس راه تا مامور تصادفات و ... مشكلات را با تمام وجود لمس كردم و از اين‌رو معتقدم كه بايد از كارهاي هيجاني پرهيز كنيم. وي افزود: دو اقدام را در همين راستا در دستور كار قرار داديم يك پيوست اجتماعي و ديگري طرح توجيهي با هدف تاثير بر كاهش تصادفات. از اين به بعد هر طرحي در راهور اجرا شود بايد اين دو مولفه را داشته باشد. وي با بيان اينكه مردم امروز از ترافيك‌هاي سنگين ناراحت هستند و آزار مي‌بينند، گفت: مردم بيش از سنگيني ترافيك از بي‌نظمي ترافيك گله‌مندند و ما بايد با تمام توان براي نظم به ترافيك اقدام كنيم.
حسيني ادامه داد: ترافيك منظم دو نفع جدي دارد، يك اينكه تا سي درصد كاهش بار ترافيك را خواهيم داشت دو اينكه سبب كاهش تصادف مي‌شود.

ارسال نظر