شرایط فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L اعلام شد

۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۴۲۱۹
شرایط فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L اعلام شد

شرایط فروش کوییک GXR-L توسط گروه خودروسازی سایپا ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو به نمایندگی‌های این شرکت اعلام گردید.

گروه خودروسازی سایپا به تازگی شرایط فروش کوییک GXR-L را برای متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام کرده است.

به گزارش آخرین خودرو، بر اساس این شرایط فروش، متقاضیانی که در دور دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودروی کوییک GXR-L اقدام نموده اند و در تاریخ ۱۷ دی‌ماه پیامک واریز را دریافت کرده اند، امکان ثبت نام خودرو از روش شرایط فوق العاده مطابق جدول زیر را خواهند داشت.

شرایط فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L اعلام شد

معرفی کوییک GXR-L

طراحی کوییک GXR دقیقا همان طراحی کوییک RS یا همان کوییک S تیپ R است. یعنی دقیقا همان تغییرات را در طراحی سپر و جلوپنجره داریم که نخستین بار در کوییک S دیده شده بود. سقف هم رنگ متضاد بدنه به خود گرفته است تا ظاهر این خودرو کمی اسپرت تر بنظر برسد. در بحث مشخصات فنی کوییک GXR به پیشرانه M15-GSI مجهز است که خروجی های ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. در پیشرانه جدید با اضافه شدن زمان بندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) و هدرز، گشتاور در دورهای پایین تر در مدار قدرتی به حداکثر می رسد و عملکرد فنی به نسبت بهتر شده است.

در کوییک GX-L رینگ ها از نوع ۱۴ اینچی فولادی هستند اما در تیپ GX-H از رینگ های ۱۴ اینچی آلومینیومی استفاده شده است. همچنین در کوییک GX-H امکاناتی نظیر کنترل صدا از روی فرمان، روکش چرمی صندلی ها، نمایشگر ۷ اینچی مالتی مدیا، دوربین عقب، شیشه دودی و GPS را داریم که این امکانات در کوییک GX-L دیده نمی شوند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ظاهر این خودرو هیچ تفاوتی با کوییک S ندارد و دقیقا همان المان های بدنه را در هر دو تیپ این خودرو می بینیم.

 

ارسال نظر