قتل جوان ۲۲ ساله با سلاح سرد در كافه

۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۰۰:۳۹:۰۵
کد خبر: ۳۰۳۸۵۸
قتل جوان ۲۲ ساله با سلاح سرد در كافه

رييس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري قاتل يك جوان ۲۲ ساله در جنوب شهر تهران خبر داد. سردار كارآگاه علي ولي‌پور گودرزي رييس پليس آگاهي تهران اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فوت جواني ۲۲ ساله در يكي از بيمارستان‌هاي جنوب شهر تهران به پليس، موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستوركار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

رييس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري قاتل يك جوان ۲۲ ساله در جنوب شهر تهران خبر داد. سردار كارآگاه علي ولي‌پور گودرزي رييس پليس آگاهي تهران اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فوت جواني ۲۲ ساله در يكي از بيمارستان‌هاي جنوب شهر تهران به پليس، موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستوركار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. او افزود: كارآگاهان در گام نخست با مراجعه به بيمارستان مورد نظر در تن پيمايي از مقتول آثار يك جراحت عميق در قسمت شكم متوفي مشاهده كردند و سپس با استفاده از روش‌هاي ميداني دريافتند؛ مقتول از يك كافه در همان جنوب شهر تهران در محدوده شهر ري پس از درگيري و نزاع داخل كافه به صورت زخمي خارج شده و به بيمارستان مراجعه كرده است. اين مقام انتظامي در ادامه تصريح كرد: كارآگاهان در ادامه با توجه به حساسيت موضوع اقدامات اطلاعاتي و كارآگاهي گسترده را آغاز كردند و موفق شدند هويت و مخفيگاه ۶ تن از اعضاي شركت‌كننده در اين نزاع را شناسايي كنند و پس از هماهنگي‌هاي قضايي متهم اصلي پرونده را به همراه ساير متهمان در مخفيگاهش در جنوب تهران دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي انتقال دهند. رييس پليس آگاهي تهران در ادامه عنوان كرد: متهمان در 
پي‌جويي‌هاي انتظامي به وقوع درگيري و نزاع خونين در كافه معترف و متهم اصلي پرونده نيز به قتل جوان ۲۲ ساله با استفاده از سلاح سرد مصرف شد. سردار ولي پور گودرزي در پايان با اشاره با دستور قضايي قاتل پرونده در اختيار اداره دهم آگاهي قرار گرفت خاطرنشان كرد: ساير افراد دستگير شده پس از تكميل تحقيقات پليسي آزاد شدند.

ارسال نظر