قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار آزاد ۵ دی ۱۴۰۲؛ کدام خودرو‌ها گران شدند؟ + جدول قیمت‌ها

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۳۳۷۶
قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار آزاد ۵ دی ۱۴۰۲؛ کدام خودرو‌ها گران شدند؟ + جدول قیمت‌ها

سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز در بازار امروز با رشد ۹ میلیون تومانی ۶۵۹ میلیون تومان شد. پژو ۲۰۷i دنده اتوماتیک نیز با رشد ۱۱ میلیون تومانی به کانال ۸۰۳ میلیون تومان رسید. جک J4 آپشنال رشد پنج میلیون تومانی را به ثبت رسانده و با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت هایما S7 پلاس نیز امروز پنج میلیون تومان دیگر افزایش یافت و به یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ باز هم افزایشی گزارش می‌شود. تعدادی از محصولات داخلی و مونتاژی با شیب بسیار ملایمی افزایش نرخ دارند، اما بسیاری دیگر از خودرو‌ها مشاهده می‌شود که هیچ تغییری نسبت به روز گذشته تجربه نمی‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، با وجود اینکه نرخ دلار آزاد در روز‌های گذشته تغییر چندانی ندارد، اما بازار خودرو برخلاف آن، با افزایش قیمت رو‌به‌روست و ثبات نرخ دلار نیز توانایی کنترل بازار خودرو را ندارد.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کار‌نامه، بازار خودرو امروز وضعیت افزایشی را تجربه می‌کند.

قیمت روز خودرو‌های داخلی در بازار آزاد

قیمت خودرو‌های داخلی بازار از هفته گذشته افزایشی است؛ اما ثبات و افت قیمت نیز به چشم می‌خورد.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی دنده اتومات داخلی محسوب می‌شود که امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۴۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G سدان لوکس سایپا است که از ماه‌های گذشته در محدوده ۵۸۰ الی ۵۹۰ میلیون تومان نوسان می‌کند. این خودرو دو روز پیش چهار میلیون تومان گران شده بود، اما امروز نیز تغییری ندارد و با ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از سدان‌های محبوب بازار است که با رشد ۹ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۶۵۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷i دنده اتوماتیک هاچ‌بک محبوب ایران خودرو نیز با رشد ۱۱ میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، رکورددار امروز خودرو‌های داخلی شد و به کانال ۸۰۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار آزاد ۵ دی ۱۴۰۲

قیمت روز خودرو‌های مونتاژی در بازار آزاد

قیمت خودرو‌های مونتاژی به نسبت روز‌های گذشته، افزایشی گزارش می‌شود.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های مونتاژی حال حاضر بازار بوده که باز هم رشد پنج میلیون تومانی را به ثبت رسانده است و به این ترتیب با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S7 پلاس یکی از خودرو‌های مونتاژی ایران خودرو روز‌های گذشته رشد‌های چند ده میلیون تومانی داشت که از آغاز امروز پنج میلیون تومان دیگر افزایش یافت و به یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان مونتاژی مدیران خودرو نیز ۲۰ میلیون تومان نسبت به روز پیش گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است.

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور مونتاژی این شرکت نیز دقیقاً همانند آریزو ۶ پرو ۲۰ میلیون تومان بالاتر رفته و با قیمت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد ۵ دی ۱۴۰۲

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

با توجه به ادامه‌دار بودن افزایش قیمت خودرو، احتمالاً رشد قیمت جزئی در روز آینده نیز به عنوان آخرین روز کاری هفته تکرار شود؛ اما اگر قرار بر ثبات نرخ ارز از هفته آینده باشد، بعید به نظر می‌رسد که این رشد قیمت بتواند ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظر