انجام ۶۸۱ ماموريت توسط امدادگران هلال احمر در هفته اخير

۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۰۲:۰۳:۳۰
کد خبر: ۳۰۲۹۴۶
انجام ۶۸۱ ماموريت توسط امدادگران هلال احمر در هفته اخير

مسوول مركز كنترل و هماهنگي عمليات سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر از انتقال ۳۱۲ نفر از مصدومين حوادث جوي و جاده‌اي در يك هفته گذشته توسط ناوگان هلال احمر به مراكز درماني خبر داد. حسين درخشان مسوول مركز كنترل و هماهنگي عمليات سازمان امداد و نجات در رابطه با فعاليت‌هاي امدادي هلال احمر در يك هفته گذشته، گفت: از تاريخ ۱۸ لغايت ۲۵ آذر ماه سال جاري ۶۸۱ ماموريت توسط نيروهاي هلال احمر انجام و به ۱۸۱۱ نفر امدادرساني شد.

مسوول مركز كنترل و هماهنگي عمليات سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر از انتقال ۳۱۲ نفر از مصدومين حوادث جوي و جاده‌اي در يك هفته گذشته توسط ناوگان هلال احمر به مراكز درماني خبر داد. حسين درخشان مسوول مركز كنترل و هماهنگي عمليات سازمان امداد و نجات در رابطه با فعاليت‌هاي امدادي هلال احمر در يك هفته گذشته، گفت: از تاريخ ۱۸ لغايت ۲۵ آذر ماه سال جاري ۶۸۱ ماموريت توسط نيروهاي هلال احمر انجام و به ۱۸۱۱ نفر امدادرساني شد. او افزود: در اين ماموريت‌ها ٣٦٦ نفر نجات پيدا كردند كه ۳۱۲ نفر از اين نجات يافتگان براي درمان تخصصي به مراكز بيمارستاني منتقل شدند. همچنين ۲۷۰ نفر از مصدومين اين حوادث به صورت سرپايي درمان شدند.
مسوول مركز كنترل و هماهنگي عمليات سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر خاطرنشان كرد: در اين بازه زماني ۶۷ ماموريت نجات تخصصي براي نجات گرفتارشدگان در حوادث جاده‌اي انجام كه در اين عمليات‌ها نيز ۱۲۴ نفر از مصدومين در سوانح ترافيكي رهاسازي شدند. درخشان تاكيد كرد: از شهروندان تقاضا داريم تا در روزهاي برفي و باراني از صعود به ارتفاعات پرهيز و از ترددهاي غيرضروري در جاده‌هاي
 برون شهري‌ خودداري كنند.

ارسال نظر