راهي جز همه‌پرسي در فلسطين وجود ندارد

۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ۰۰:۳۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۲۵۴۲

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: به نفع رژيم صهيونيستي است كه دست از جنايت برداشته و به پاي صندوق همه پرسي بيايد و همه فلسطينيان از هر دين و آيين و مذهبي و بخشي تصميم بگيرند كه آينده اين سرزمين چگونه اداره شود.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: به نفع رژيم صهيونيستي است كه دست از جنايت برداشته و به پاي صندوق همه پرسي بيايد و همه فلسطينيان از هر دين و آيين و مذهبي و بخشي تصميم بگيرند كه آينده اين سرزمين چگونه اداره شود. سردار سرلشكر محمد باقري با تقدير از برگزاري اين نمايشگاه اظهار كرد: از تلاش مجاهدين فلسطيني قدرداني مي‌كنيم و اميدواريم كه عمر رژيم صهيونيستي با جناياتي كه مسير افول آنها را تسريع كرده زودتر پايان يابد. جبهه حق بنا بر وعده الهي حتما پيروز خواهد بود و به نفع رژيم صهيونيستي است كه دست از جنايت برداشته و به پاي صندوق همه پرسي بيايد و همه فلسطينيان از هر دين و آيين و مذهبي و بخشي تصميم بگيرند كه آينده اين سرزمين چگونه اداره شود و راهي جز اين براي صلح و آرامش در اين سرزمين وجود ندارد. وي ادامه داد: نيروهاي مسلح كشورمان ماموريت فوق‌العاده سنگيني در تامين امنيت كشور را دارند. كشور ما به دليل ايستادگي در برابر استكبار با انواع تهديدات نظامي، امنيتي، سخت، نيمه سخت، نرم و تركيبي مواجه بوده و خواهد بود. نيروهاي مسلح ما در هر دوره‌اي با مجموعه‌اي از اين تهديدات مواجه هستند. از سويي كشور با فرصت‌هاي بي‌نظيري مواجه مي‌شود كه اگر آمادگي لازم را داشته باشد مي‌تواند از اين فرصت‌ها استفاده كند. استفاده از اين فرصت‌ها بر دوش نيروي انساني است. وي خاطرنشان كرد: تجهيزات و تاسيسات اهميت دارند ولي عاملي كه ماموريت را به خوبي انجام مي‌دهد، نيروي انساني است. آموزش نيروي انساني و تكامل سرمايه انساني مسووليت سنگيني است. با تنوع ماموريت‌ها و تحولات زيادي كه رخ مي‌دهد، باقي ماندن در آموزش‌هاي قديمي نخواهد توانست ما را به هدف برساند و چه بسا ما را از هدف خود دور كند پس به آموزش كيفي و به روز نيازمنديم. رييس ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: بايد ارزيابي كنيم كه با چه صحنه‌هايي نظامي و امنيتي مواجه خواهيم شد و نيروي انساني خود را با اين صحنه‌ها آماده كنيم. براي دستيابي به اين هدف، اشراف اطلاعاتي، تدابير راهبردي و عملياتي نياز است و بايد آيين نامه‌ها به موارد آموزشي تبديل شود و آموزش به روز به نيروي انساني داده شود.
وي همچنين گفت: متن و محتواي آموزشي بايد مدام در حال به روز رساني باشد. گروه‌هاي آموزشي بايد با صحنه‌هاي عمل در ارتباط دايمي باشند. تربيت نيروي انساني فوق‌العاده مهم است. تغييرات در متن و محتوا مساله مهمي است كه با تكامل دايمي بايد رخ بدهد. توسعه مهارت آموزي مورد تاكيد است كه يادگيري نظري شايد سي درصد اهميت داشته باشد و هفتاد درصد آموزش ميداني اهميت دارد. از سويي بايد به آموزش يگانگي اهميت داده شود. هرچه رزمايش‌ها واقعي‌تر باشد، موثر‌تر بوده و نقاط ضعف و قوت را واقعي‌تر نشان مي‌دهد. بايد توجه داشت كه آموزش در اولويت فرماندهان نيروهاي مسلح است.

ارسال نظر