تجليل همراه اول از قهرمانان كشتي ايران

۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۰۱۵۷۹

همراه اول با برگزاري مراسمي ويژه از قهرمانان كشتي كشور در يك سال اخير، كادر فني و پيشكسوتان اين رشته ورزشي تقدير و تجليل كرد.

همراه اول با برگزاري مراسمي ويژه از قهرمانان كشتي كشور در يك سال اخير، كادر فني و پيشكسوتان اين رشته ورزشي تقدير و تجليل كرد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، آيين تقدير همراه اول از تيم‌هاي ملي كشتي ايران صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ با حضور حسين سلامي فرمانده كل سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران، كيومرث هاشمي وزير ورزش و جوانان، حميد بهروزي قائم مقام مديرعامل همراه اول، عليرضا دبير رييس فدراسيون كشتي، قهرمانان و مدال آوران كشتي، پيشكسوتان رشته‌هاي كشتي، فوتبال و دو وميداني و همچنين تعدادي از خبرنگاران ورزشي در سالن اجتماعات فدراسيون كشتي برگزار شد.

قهرمانان ورزشي شخصيت‌هاي آرماني جامعه هستند

حسين سلامي، فرمانده كل سپاه پاسداران كه به عنوان مهمان در اين رويداد حضور داشت طي سخناني با تأكيد بر اينكه كشورها را با ستارگان شان مي‌شناسند، اظهار كرد: ورزشكاران و قهرمانان ورزشي محبوب‌ترين اقشار هر جامعه‌اي و شخصيت‌هاي آرماني محبوب و الگوي جوانان جامعه هستند. وي «ورزش» را عامل وحدت بين ملت‌ها و تاثيرگذار بر مرزهاي جغرافيايي دانست و عنوان كرد: ورزش كشتي هم به شكل ويژه‌اي در دنيا محبوب و تاثيرگذار است. سلامي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به ابعاد «قدرت و مقاومت» و «شخصيت معنوي» ورزشكاران پرداخت و در قالب بيان نصايحي اخلاقي، جوانان و نوجوانان كشتي گير در مراسم را خطاب قرار داد.

چشم اميدمان به افتخارآفريني‌هاي المپيك آتي است

حميد بهروزي، قائم مقام مديرعامل همراه اول در اين مراسم با بيان اينكه باعث افتخار ماست كه همراه ورزش اول كشورمان هستيم، اظهار كرد: هدف ما از اين همراهي رواج هر چه بيشتر ورزش كشتي در كشور است. وي در ادامه اين رويداد كه براي تجليل از
مدال آوران، قهرمانان و نام آوران يك سال اخير كشتي ايران برگزار شد، ابراز كرد: هوش و ذكاوتي كه در بدنه اين رشته پهلوان پرور وجود دارد، مي‌تواند در رويدادهاي آتي هم مدال‌هاي رنگيني را براي كشورمان به ارمغان آورد و اميدواريم شاهد اين اتفاق در رقابت‌هاي المپيك آتي باشيم.

۶۰ درصد مدال‌هاي تاريخ المپيك كشور براي كشتي است

كيومرث هاشمي، وزير ورزش و جوانان كه سخنران بخش ديگري از مراسم بود، با بيان اينكه در عرصه ورزش در دنيا چند رويداد از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، اظهار كرد: معمولاً عملكرد دولت‌ها در حوزه ورزش را بر اساس اين رويدادها ارزيابي مي‌كنند كه المپيك، بازي‌هاي آسيايي و رقابت‌هاي سالانه جهاني رشته‌هاي مختلف از اين جمله است.

وي با اشاره به اينكه كشتي كشور در هر سه رويداد ورزشي بزرگ، همواره سرآمد بوده و بيش از ۶۰ درصد مدال‌هاي تاريخ المپيك كشور را كسب كرده است، افزود: حضور در المپيك خود به تنهايي يك افتخار است و ورزشكاري كه در المپيك موفق به كسب مدال مي‌شود از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.

همراه اول هر كاري توانسته براي كشتي انجام داده است

عليرضا دبير، رييس فدراسيون كشتي نيز ضمن بيان تاريخچه‌اي كوتاه از اين رشته ورزشي، ابراز كرد: زماني بود در جايگاه يازدهم دنيا قرار مي‌گرفتيم، اما الان كه در جايگاه نايب قهرماني هستيم، برخي رسانه‌ها طوري رفتار مي‌كنند انگار ما شكست خورده ايم؛ البته اين خوب است و نشان از افزايش سطح توقعات از اين رشته ورزشي دارد. وي ضمن تقدير و تشكر ويژه از همراه اول كه حامي ورزش اول كشور است، گفت: امروز همراه اول برادر ماست و هر كاري توانسته براي توسعه و اعتلاي اين رشته ورزشي كرده است. پايان بخش اين مراسم نيز با تقدير و تجليل همراه اول از مدال آوران، قهرمانان و نام آوران ورزش كشتي كشورمان در تمامي رده‌هاي سني و سبك‌ها طي يك سال اخير همراه بود كه با همراهي مسوولان و پيشكسوتان حاضر در سالن انجام شد و در پايان برنامه نيز از منتخبان رسانه‌هاي ورزشي و خبرنگاران كشتي تقدير به عمل آمد.

ارسال نظر