سرلشكر سلامي:

فلسطيني‌ها در نبرد پيروز خواهند شد

۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۰۰:۵۷:۰۷
کد خبر: ۳۰۱۴۷۹
فلسطيني‌ها در نبرد پيروز خواهند شد

فرمانده كل سپاه با تاكيد بر اينكه دشمن به مقاومت مردم مظلوم و با ايمان فلسطين و اشتباهات خود باخته است و جهان در حال تغيير و اسلام در حال گسترش است، گفت: فلسطيني‌ها در اين نبرد پيروز خواهند شد.

فرمانده كل سپاه با تاكيد بر اينكه دشمن به مقاومت مردم مظلوم و با ايمان فلسطين و اشتباهات خود باخته است و جهان در حال تغيير و اسلام در حال گسترش است، گفت: فلسطيني‌ها در اين نبرد پيروز خواهند شد.
به گزارش سپاه نيوز؛ سردار سرلشكر پاسدارحسين سلامي فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در نخستين همايش تخصصي حرفه‌اي سراسري حسابرسي مطهر كه صبح روز (دوشنبه) در مركز همايش‌هاي نورالرضا (ع) برگزار شد، گفت: خداوند متعال به مساله انضباط مالي در قرآن اشاره و تاكيد دارد اگر به يكديگر قرض مي‌دهيد حتما آن‌ را بنويسيد؛ اين اهميت انضباط، شفافيت و كتابت براي حفظ رابطه دقيق مالي در همه اجزاي زندگي انسان را نشان مي‌دهد.
سرلشكر سلامي با بيان اينكه هرگز هيچ موجود زيبا و سالمي بدون پايش و مراقبت سالم باقي نمي‌ماند، ادامه داد: يك گلستان سراسر از گل اگر دايما مراقبت، آبياري و آفت زدايي نشود به مرور زمان به فساد گرايش پيدا مي‌كند.
فرمانده كل سپاه افزود: كنترل‌هاي دروني، وجدان، باورها و ايمان انسان قوي‌ترين و مستحكم‌ترين ابزار كنترل انسان براي پيشگيري از معاصي و خطاها است و هيچ چيزي نمي‌تواند جايگزين باورها و اعتقادات دروني براي مصونيت داشتن از انواع معاصي شود.
وي با بيان اينكه انسان در نبرد دايمي با شيطان است و براي همه انسان‌ها و حتي پيامبران، شياطيني از انس و جن وجود دارد، بيان كرد: انسان هميشه در معرض لغزش است و غفلت موجب هجوم دشمن مي‌شود بنابراين انسان بايد مداوم خودسازي كند و در معرض غفلت قرار نگيرد چرا كه غفلت عامل تهاجم بيروني است كه موجب سقوط و انحراف است و در يك چشم بهم زدن سرنوشت انسان را در طول زندگي بهم مي‌ريزد. سرلشكر سلامي با اشاره به اينكه در انضباط مالي نيازمند ساختار، روش و قاعده هستيم، ادامه داد: در انفاق نيز بايد تعادل حفظ شود خداوند اعتدال و تعادل را حتي در مواجهه با دشمن براي آنكه ما را از مسير مستقيم منحرف نكند و به جرم و جنايت نيفكند مورد تاكيد قرار مي‌دهد. سرلشكر سلامي با بيان اينكه انضباط مالي يعني پرهيز از هر عاملي كه با قانون و قواعد شرع منافات دارد و در مسائل مالي انضباط بر اعتماد تكيه دارد، افزود: انضباط اعتماد آفرين است، ابهام و آشفتگي قدرت برنامه‌ريزي را از مديران و فرماندهان مي‌گيرد. در فضاي ابهام و درهم تنيدگي و تيره بودن نمي‌توان چيزي را پاك كرد بنابراين منفعت براي سازمان اصل نيست. دايره انضباط بسيار وسيع است و بركت در همين است. در ظلمت هيچ كس موفق نمي‌شود؛ مسير نوراني و روشن مسير اسلام است. فرمانده كل سپاه با تاكيد بر اينكه خداوند متعال مطهرين و متطهرين را دوست دارد، تاكيد كرد: روندها يعني اندازه‌گيري نرخ كميت نسبت به زمان كه در يك فاصله زماني چه اتفاقي مي‌افتد. روندها مثل آن است كه از يك سازمان عكس مي‌گيريم و روند لحظه‌اي است كه از يك سازمان فيلم مي‌گيريم.
وي با بيان اينكه بايد بهترين مسيرها را در برنامه‌ريزي‌ها انتخاب كنيم، افزود: بايد در برنامه‌ريزي‌ها بهترين روش‌ها و مسيرها را انتخاب كنيم. انضباط فقط در دقيق بودن فرايند‌ها و نظارت‌ها نيست، بلكه در روش‌ها مهم است، مديريت و فرماندهي براي انتخاب بهترين قاعده‌هاست.
سلامي با تاكيد بر اينكه ترويج گفتمان پاكيزگي و معنويت اصل است اما بايد سازوكارها قوي، دقيق، هوشمند و به موقع باشد، افزود: قاعده مندي، سامانه‌سازي، استفاده از نرم افزارها، نظارت‌هاي مستمر، پايش‌هاي دقيق، تاكيد بر اصول همه موثر هستند و موجب حفظ آبروي يك مجموعه مي‌شوند.
وي با اشاره به اينكه مردم مظلوم و بي‌گناه غزه تحت بمباران‌هاي شديد صهيونيست‌ها هستند، افزود: صهيونيست‌ها مي‌خواهند پيروزي را با غلبه بر كودكان و نوزدان و بمباران مردم مظلوم غزه ترسيم كنند و هر روز در معرض تهاجم و فرسايش فلسطيني‌ها هستند، آنها در درون غزه منتشر شدند و خودشان را در دسترس مجاهدان مسلمان قرار دادند تا هر روز حداقل ۱۵ دستگاه تانك و چندين نفربر منهدم شود و تعدادي از آنها به هلاكت برسد.
فرمانده كل سپاه با بيان اينكه صهيونيست‌ها در اخلاق شكست خوردند، در سياست منزوي شدند و در تاكتيك احمقانه عمل كردند، يادآور شد: صهيونيست‌ها در حال تكرار اشتباهات خود هستند و فروپاشي و زوال آنها در اشتباهات است آنها به مقاومت مردم مظلوم و با ايمان فلسطين و اشتباهات خود باختند، فلسطين باعزت شده و غزه به اندازه يك جهان وسعت پيدا كرده و امريكايي‌ها در جهان كوچك شدند و حتي در سرزمين‌هاي خودشان جايي براي نفس كشيدن ندارند و بايد در كاخ‌هاي شان محبوس بمانند.
سرلشكر سلامي با تاكيد بر اينكه جهان در حال تغيير و اسلام در حال گسترش است، خاطرنشان كرد: فلسطيني‌ها در نبرد پيروز خواهند شد.

ارسال نظر