یک پیش‌بینی از قیمت بیت‌کوین/ خریداران در انتظار سطح ۴۰ هزار دلاری هستند

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۱۰۱۳
یک پیش‌بینی از قیمت بیت‌کوین/ خریداران در انتظار سطح ۴۰ هزار دلاری هستند

احساسات بازار ارز دیجیتالی تحت تاثیر عوامل مختلف صعودی از جمله انتظار معامله‌گران برای تایید ETF‌های بیت کوین در ایالات متحده و پایان انتظار برای دوره سخت‌گیری فدرال رزرو قرار دارد. اگر این رویدادها به خوبی پیش رود ممکن است ارزش بیت‌کوین را افزایش دهد.

بیت‌کوین (BTC) با پایان یافتن هفته معاملاتی، نشانه‌هایی از ثبات را پس از رسیدن به نزدیکی بالاترین قیمت خود در حدود ۳۸,۰۰۰ دلار به جای گذاشت. در حال حاضر این ارز دیجیتال با قیمتی حدود ۳۷,۱۵۰ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، احساسات بازار تحت تاثیر عوامل مختلف صعودی، از جمله انتظار معامله‌گران برای تایید ETF‌های بیت کوین در ایالات متحده و پایان انتظار برای دوره سخت‌گیری فدرال رزرو قرار دارد. اگر این رویدادها به خوبی پیش روند، ممکن است ارزش بیت کوین را افزایش دهند و ادامه روند صعودی چهار هفته‌ای را تشویق کنند که قوی‌ترین رشد از ژانویه تا به امروز بوده است.

هفته پیش‌رو برای معامله‌گران حیاتی است، به‌طوری که انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) و فروش خرده‌فروشی آمریکا دراکتبر، نتایج مثبت، مشابه با آخرین اعداد مربوط به شغل و شاخص مدیران خرید تولیدی (PMI)، می‌تواند تقویت این باور که سیاست‌های پولی محدودکننده فدرال رزرو در حال پایان است را تقویت کند.

خطر اصلاح در میان اظهارات فدرال رزرو

با این حال، داده‌های اقتصادی قوی می‌توانند واکنشی معکوس ایجاد کنند، به‌ویژه همزمان با اظهارات اخیر تقویتی فدرال رزرو. اگر داده‌های تورم و فروش خرده‌فروشی داستانی متفاوت از کاهش رونق اقتصادی آمریکا را بیان کنند، بیت کوین ممکن است با یک اصلاح کوتاه‌مدت به ارزش ۵ درصد روبرو شود.

این ارز دیجیتال اخیرا از یک کانال صعودی کوتاه‌مدت به سمت بالا شکسته است، اما به راحتی می‌تواند به داخل کانال بازگردد و حتی به سمت پایین آن برای آزمایش ۲۱DMA خود، که آخرین بار حدود ۳۴,۷۵۰ دلار بود، برسد.

پایداری در برابر مشکلات

عملکرد بیت کوین در برابر تحولات نامطلوب کلان اقتصادی قابل توجه بوده است، با رالی قوی در اکتبر که بر خلاف افزایش بازدهی آمریکا و کاهش بازارهای سهام آمریکا بوده است. این پایداری نشان می‌دهد که هرگونه رکود اقتصادی کلان ممکن است تنها منجر به کاهش‌های موقتی بازار شود.

یک پیش‌بینی از قیمت بیت‌کوین/ خریداران در انتظار سطح ۴۰ هزار دلاری هستند

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

با شکست قیمت بیت کوین به بالای منطقه مقاومتی ۳۲,۰۰۰-۳۴,۰۰۰ دلاری، راه برای احتمال رشد به بالاترین قیمت‌های ۲۰۲۲ حدود ۴۸,۰۰۰ دلار باز است. بر اساس معیارهای تکنیکال، وضعیت بازار گاوی بیت کوین از اوایل سال تایید شده است، زیرا این ارز دیجیتال بیش از ۲۰ درصد از پایین‌ترین قیمت‌های اخیر افزایش یافته که نشان‌دهنده تغییر مثبت در احساسات بازار است.

چرخه بازار گاوی ادامه دارد

مسیر فعلی بیت کوین با چرخه‌های تاریخی خود هم‌خوانی دارد. تحلیلگر کوری میچل از Trading.biz پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین تا اواسط سال ۲۰۲۴ وارد آنچه او شتاب قیمت می‌نامد، شود. وی پیش‌بینی کرده است که بیت کوین می‌تواند تا نیمه سال آینده به اوج قیمت‌های تاریخی خود در حدود ۶۹,۰۰۰ دلار برسد. در پایان، در حالی که اصلاحات کوتاه‌مدت در بازار امکان‌پذیر است، دیدگاه بلندمدت برای بیت کوین به شدت مثبت باقی مانده است.


ارسال نظر