همسرکشی به خاطر عدم تمکین؛ خواستم تریاک بکشم، عصبانی شد و دعوا کردیم

۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۰۱:۲۱:۰۲
کد خبر: ۳۰۰۷۸۳
همسرکشی به خاطر عدم تمکین؛ خواستم تریاک بکشم، عصبانی شد و دعوا کردیم

مردی که همسرش را کشته می‌گوید عدم تمکین او و مخالفتش با مصرف تریاک باعث این قتل شده است. این مرد میانسال بعد از قتل همسرش سعی کرد مرگش را یک حادثه نشان دهد اما تحقیقات ثابت کرد زن ۴۰ساله به دست مرد کشته شده است.

مردی که بعد از مشاجره با همسرش او را کشته است با درخواست فرزندانش به عنوان ولی دم به پرداخت دیه و حبس محکوم شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی میانسال است بعد از قتل همسرش سعی کرد مرگ او را یک حادثه نشان دهد اما تحقیقات نشان داد زن ۴۰ساله به قتل رسیده است.

یک سال قبل جسم نیمه‌جان زنی ۴۰ساله به نام زهره به پزشکی قانونی منتقل شد. داماد این زن که او را به بیمارستان رسانده بود، گفت پدرزنش به او اطلاع داده زهره حالش بد است. این مرد گفت: پدرزنم با من تماس گرفت و گفت خودت را برسان زهره بدحال است و نردبان روی او افتاده است. مقابل در خانه رفتم. چند بار زنگ زدم اما کسی در را باز نکرد. بعد از چند دقیقه پدرزنم در را باز کرد و گفت که نردبان رویش افتاده است، بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم، اما فوت کرد.

تحقیقات بعدی نشان داد میان زهره و همسرش داوود اختلافاتی وجود داشت. دختر این زوج نیز اختلافات بین پدر و مادرش را تایید کرد. این در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد آثار کبودی گسترده‌ای روی بدن زن جوان وجود دارد که نشان می‌دهد افتادن نردبان روی او عامل قتل نیست، ضمن اینکه ضربات متعددی به بخشی از سرش وارد شده است. این در حالی بود که دختر این زوج نیز تایید کرد از آشپزخانه دو دستمال خونی پیدا کرده است.

به این ترتیب داوود بازداشت شد. او در اعترافاتش گفت از دست همسرش عصبانی شده و او را کشته است. این مرد گفت: من تریاک می‌کشیدم و همسرم نسبت به این مساله خیلی ناراحت بود. روز حادثه از او خواستم تمکین کند، قبول نکرد. بعد خواستم تریاک بکشم که وقتی دید، عصبانی شد و دعوا کردیم. من که خیلی از دستش ناراحت بودم چند ضربه با چکش به سرش زدم. خون زیادی از بدنش جاری شد. از ترسم جسد را به حیاط بردم و نردبان را روی او انداختم تا این‌طور جلوه کند که نردبان روی او افتاده و فوت کرده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی ابتدا فرزندان مقتول به عنوان ولی دم در جایگاه حاضر شدند. آنها گفتند راضی به اعدام پدرشان نیستند و خواستار دیه هستند.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من به خاطر اینکه همسرم از من تمکین نمی‌کرد، ضمن اینکه اجازه نمی‌داد مواد بکشم از دستش ناراحت بودم، برای همین وقتی داد و فریاد کرد عصبانی شدم و او را زدم.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. 

ارسال نظر