مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد فردا به پایان می‌رسد

۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۰۶۴۷
مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد فردا به پایان می‌رسد

مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز چهارشنبه، ۱۷ آبان به پایان می‌رسد.

سازمان سنجش آموزش کشور از نام‌نویسی بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب تاکنون، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این آزمون فردا (چهارشنبه، ۱۷ آبان) به پایان می‌رسد.

به گزارش ایرنا، مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نام نویسی در این آزمون از روز یکشنبه هفتم آبان ماه آغاز شد و تا چهارشنبه شنبه شب ۱۷ آبان ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین مرحله بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون شرکت کنند.

علیرضا کریمیان تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما را داشته باشند؛ زیرا مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

وی یادآور شد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، شماره پرونده هفت رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی را دریافت کرده و در پایان لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند.

کریمیان تاکید کرد: داوطلبان باید در درج معدل خود دقت کنند و حتی اگر ثبت‌نام آن‌ها توسط خودشان انجام نشده با مشاهده پرینت ثبت نام موارد درج شده در آن را به دقت بررسی و در صورت لزوم نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

گفتنی است، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز جمعه چهارم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر