ضخامت ورق ام دی اف پاک چوب

۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۸۰۱۹
ضخامت ورق ام دی اف پاک چوب

در صورتی که شما هم نیاز به خرید ورق ام دی اف پاک چوب را دارید، اما در مورد ضخامت ورق ام دی اف این برند اطلاعات کافی ندارید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید ضخامت های ورق ام دی اف پاک چوب را بدانید.

پاک چوب یکی از شرکت های تولید کننده انواع ورق ام دی اف با کیفیت است که همواره کیفیت را سرلوحه محصولات تولیدی خودش قرار داده است. ضخامت ورق های ام دی اف پاک چوب و ابعاد آن ها از استاندارد خاصی پیروی می کنند. همین موضوع سبب شده تا مشتریان راحت تر بتوانند اقدام به خرید ورق های ام دی اف از این برند کنند. 

بازه ی ضخامت ورق ام دی اف پاک چوب

پاک چوب یکی از شرکت های تولید کننده ورق ام دی اف در کشور ایران است که توسط شرکت پارت تجارت عرضه می شود. کارخانه پاک چوب تولید ورق های ام دی اف را به صورت تخصصی در شهر اهواز و استان خوزستان انجام می دهد. با توجه به کیفیت بالای این ورق ها، در حال حاضر این شرکت توانسته به یکی از شرکت های ارائه دهنده ورق های ام دی اف صادراتی نیز تبدیل شود. به طوری که بسیاری از کشورهای همسایه نیز اقدام به ثبت سفارش برای خرید ورق ام دی اف از برند پاک چوب می کنند. ورق های ام دی اف تولید شده برند پاک چوب دارای بیش از 150 رنگ و طرح هستند. این ورق ها در کنار زیبایی منحصر به فردی که دارند، می توانند با کیفیت و طول عمر بالایی در ساخت انواع کمدهای ام دی اف، کابینت ها و ... مورد استفاده قرار گیرند. ورق های ام دی اف مات، ساده، براق و طرح چوب و متالیک از جمله ورق های ام دی اف تولید شرکت پاک چوب هستند.

با توجه به کاربردهای متنوع ورق ام دی اف پاک چوب، لازم است که این ورق ها در ضخامت های مختلفی به فروش بروند. بسته به نوع کاربرد و این که قرار است ورق ام دی اف در چه مکان هایی مورد استفاده قرار گیرد، ضخامت انتخابی متفاوت خواهد بود، به همین خاطر قبل از خرید ورق MDF برند پاک چوب، بسیار مهم است که ابتدا در مورد ضخامت های این ورق ها اطلاعات کسب کنید. به طور کلی ورق های ام دی اف پاک چوب در بازه ضخامتی 8 تا 25 میلی متر به فروش می روند که هر کدام کارایی خاص خودشان را دارند. البته این ضخامت ها از استانداردهای خاصی پیروی می کنند و بدیهی است که شما نمی توانید هر ضخامت دلخواهی را برای خرید ورق ام دی اف در نظر بگیرید. 4 ضخامت اصلی برای ورق های ام دی اف پاک چوب وجود دارد که عبارتند از:

  • ضخامت 8 میلی متر

نازک ترین ورق ام دی اف پاک چوب، ورق هایی هستند که با ضخامت 8 میلی متر به فروش می روند. بسته به نیاز ممکن است نجاران و ام دی اف کاران اقدام به خرید این ورق کنند تا برای ساخت کمدهای دیواری، کابینت و ... از آن ها استفاده کنند.

  • ضخامت 16 میلی متر

ورق ام دی اف پاک چوب با ضخامت 16 میلی متر، یکی دیگر از ورق های موجود در این برند است. اکثر برندهای تولید کننده ورق ام دی اف، این ضخامت از ورق ام دی اف را تولید می کنند. اما ورق های ام دی اف نازک تر و با ضخامت 8 میلی متر کمتر تولید می شوند.

  • ضخامت 18 میلی متر

یکی دیگر از بازه های ضخامت ورق ام دی اف پاک چوب، 18 میلی متر است. این نوع ورق نیز توسط برندهای مختلفی دیگر نیز تولید می شود.

  • ضخامت 25 میلی متر

ضخیم ترین ورق ام دی اف پاک چوب، ورق هایی با ضخامت 25 میلی متر می باشند. در صورتی که نجار و ام دی اف کار نیاز به ورق های ضخیم داشته باشد، این ورق با کیفیت فوق العاده گزینه خوبی خواهد بود.

ابعاد ورق ام دی اف پاک چوب

حال که با بازه ضخامتی ورق ام دی اف پاک چوب آشنا شدید، می بایست در مورد ضخامت ورق ام دی اف پاک چوب نیز اطلاعات کسب کنید. ورق های ام دی اف پاک چوب با ابعاد مشخصی در کارخانه تولید می شوند و وارد بازار می شوند. ضخامت هر یک از این ورق ها می تواند متفاوت باشد، اما ابعاد ورق ها یکسان است.

ابعاد ورق هایگلاس و ام دی اف پاک چوب 183 در 366 سانتی متر است. این ورق ام دی اف جزء پرکاربردترین ورق های ام دی اف موجود در بازار کشور ایران است. همه این ورق ها با ضخامت های متفاوت در رنگ بندی های خاصی به فروش می روند. بنابراین، می توان هر یک از ورق های ام دی اف با ضخامت های مختلف را با رنگ مد نظر سفارش داد و در نهایت برای محصول نهایی که می تواند کمد، کابینت، جاکفشی و ... باشد، مورد استفاده قرار داد. لیست ام دی اف MDF پاک چوب را در سایت پارت تجارت مشاهده کنید. این لیست شامل مشخصات کامل هر نوع ام دی اف، تصویر، ضخامت و قیمت روز آن است. اگر قصد خرید ام دی اف پاک چوب با هر ضخامتی را دارید، به سایت پارت تجارت مراجعه کنید.

 

ارسال نظر