بارش باران از سه‌شنبه ٢ آبان ١۴٠٢ در تهران

۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۰۰:۴۱:۰۶
کد خبر: ۲۱۷۹۶۵

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق از سه‌شنبه «۲ آبان ١۴٠٢ » و کاهش محسوس دما از چهارشنبه «۳ آبان‌ماه» به‌ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق از سه‌شنبه «۲ آبان ١۴٠٢ » و کاهش محسوس دما از چهارشنبه «۳ آبان‌ماه» به‌ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود. به گزارش فارس، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی سه روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، در نواحی غربی گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به استان از سه‌شنبه تا پنجشنبه «۲ تا ۴ آبان ١۴٠٢» آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق به‌ویژه در نیمه‌غربی و شمالی استان و رخداد مه و بارش باران، در ارتفاعات بارش برف و باران، مه و گاهی کولاک در قله‌ها پیش‌بینی می‌شود. برای امروز نیز افزایش نسبی دما در بیشتر نواحی استان و چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه‌شمالی مورد انتظار است.

 

ارسال نظر