آیا بازی سپاهان تکرار می‌شود؟

۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۵:۵۱
کد خبر: ۲۱۷۸۰۸
آیا بازی سپاهان تکرار می‌شود؟

دیروز شاهد انتخاب رئیس ایرانی برای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم.

انتخاب یک ایرانی به عنوان رئیس کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی صورت گرفت که یکی از مهمترین پرونده های پیش روی این کمیته بازی برگزار نشده سپاهان – الاتحاد است!

به گزارش خبرورزشی، در خبرها این چنین آمده است: مجمع فوق‌العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با حضور مجازی جانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رؤسای فدراسیون‌های فوتبال آسیایی برگزار شد. یکی از موضوعات مهم این نشست، انتخاب اعضای کمیته‌های حقوقی AFC بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷ بود که جهانگیر بیگلری از ایران به‌عنوان رئیس جدید کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزیده شد. وی سابقه ریاست بر کمیته استیناف این کنفدراسیون را در کارنامه دارد.

با وجود این انتخاب رای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدار برگزار نشده سپاهان – الاتحاد دستخوش تغییر نخواهد شد و رای مربوط به این بازی بر اساس گزارش های تنظیم شده از سوی ناظر بازی و کمیته مسابقات مشخص خواهد شد. این دیدار با دستور ناظر بازی برگزار نشد. در این بازی که قرار بود در اصفهان برگزار شود، تیم داوری و تیم میهمان وارد زمین نشدند و در نهایت بازی با وجود تیم سپاهان در زمین برگزار نشد.

قرار است پیش از برگزاری بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تکلیف این بازی از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شود.

ارسال نظر