آغاز پویش همکلاسی با قرعه‌کشی 100 گوشی 5G برای دانش‌آموزان و دانشجویان

۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۱:۰۸:۴۰
کد خبر: ۲۱۷۶۱۰

همراه اول با مغتنم شمردن تقارن روز جهانی دانش‌آموز با ایام شروع سال تحصیلی جدید، پویش همکلاسی با قرعه‌کشی 100 گوشی هوشمند 5G برای دانش‌آموزان و دانشجویان را آغاز کرد.

همراه اول با مغتنم شمردن تقارن روز جهانی دانش‌آموز با ایام شروع سال تحصیلی جدید، پویش همکلاسی با قرعه‌کشی 100 گوشی هوشمند 5G برای دانش‌آموزان و دانشجویان را آغاز کرد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز جهانی دانش‌آموز (15 اکتبر) و شروع سال جدید تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان، فرصت مغتنمی را برای همراه اول فراهم آورد تا با برگزاری پویش «همکلاسی» ضمن همراهی با جامعه علمی کشور در قالب ارایه سیم‌کارت‌های جدید، تخفیف‌ها و بسته‌های ویژه، «قرعه‌کشی بزرگی» را نیز برگزار کند. همراه اول با اشراف بر اهمیت توجه به مقوله مسیر سفر نه مقصد، به دنبال این است با برگزاری پویش بزرگ همکلاسی و 100 جایزه گوشی هوشمند 5G، در خلق بهترین تجربه سفر برای دانش‌آموزان و دانشجویان در این مسیر علمی سهیم باشد. این پویش پاییزی علاوه بر مخاطب قرار دادن تمامی جویندگان دانش، شرایط ویژه‌ای را نیز برای مادران به پاس قدردانی از زحمات آنان در ایام تعطیلات تابستان، فراهم آورده تا به این طریق امکان حضورشان در قرعه‌کشی بزرگ همکلاسی فراهم شود.

بنابراین تمامی دانشجویان، دانش‌آموزان و مادران ایشان تا پایان پاییز 1402 فرصت دارند با خرید سیم‌کارت‌ دانشجویی، جوانان، دانش‌آموزی (سیم‌کارت دایمی نوجوان) یا با فعال‌سازی بسته‌های اینترنت و مکالمه ویژه آغاز سال تحصیلی جدید، علاوه بر دریافت هدایای ویژه دیجیتال، در قرعه‌کشی 100 گوشی هوشمند 5G نیز شرکت کنند. شرایط شرکت در پویش همکلاسی که قرعه‌کشی بزرگ آن در دی ماه 1402 برگزار می‌شود، در ادامه و به تفکیک برای هر کدام از جوامع مخاطب آورده شده است.

 

ارسال نظر