آبروریزی بزرگ وکلای ایرانی با نام رونالدو

۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۱۷۳۸۶
آبروریزی بزرگ وکلای ایرانی با نام رونالدو

اخبار مربوط به محکومیت رونالدو به ۹۹ ضربه شلاق به اکثر خبرگزاری‌های خارجی رسید و فاطمه حمامی و سفارت ایران در مادرید واکنش نشان دادند.

کریستیانو رونالدو در جریان بازی لیگ قهرمانان آسیا برای دیدار با پرسپولیس به ایران سفر کرد که این سفر حواشی بسیاری داشت اما شاید جنجالی‌ترین حاشیه ایجادشده ماجرای درآغوش‌گرفتن هنرمند نقاشی به نام فاطمه حمامی بوده است.

ملاقات کریس و فاطمه

به گزارش خبرورزشی، معلولیت ۸۵ درصدی فاطمه حمامی مانع هنرنمایی و شکوفایی استعدادهایش در نقاشی نشده و این هنرمند پیش از ورود کریستیانو رونالدو به ایران در صفحه اینستاگرام خود از آرزویش برای دیدن اسطوره پرتغالی نوشت. باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا فاطمه را به آرزویش برساند و ترتیبی داد تا این هنرمند با رونالدو دیدار کند. فاطمه حمامی دو نقاشی از چهره رونالدو را که با پاهایش کشیده بود به فوق‌ستاره پرتغالی النصر هدیه داد و رونالدو که به‌شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود فاطمه را در آغوش کشید و پیراهن امضاشده خود را به او هدیه داد. این تصاویر زیبا به سرعت در فضای مجازی وایرال و موجب تحسین مردم ایران و جهان شد و تمام خبرگزاری‌ها از آرزوی محقق‌شده هنرمند ایرانی نوشتند. اما در این میان برخی افراد سودجو که به دنبال کسب نام و آوازه برای خود بودند از آبروی ریخته‌شده و گناه مرتکب‌شده گفتند و رونالدو را به‌دلیل در آغوش گرفتن دختر نامحرم مستحق مجازات دانستند.

واکنش رسانه‌های خارجی و فاطمه حمامی

ماجرا زمانی بزرگ شد که این خبر به گوش خبرگزاری‌های خارجی رسید و مارکا، سان، میل، نیویورک پست، گل و بسیاری نشریات معتبر در سراسر جهان از شکایت وکلای تندروی ایرانی از رونالدو و مجازات ۹۹ ضربه شلاق برای اسطوره پرتغالی نوشتند.

کار به جایی رسید که فاطمه حمامی در اینستاگرامش واکنش نشان داد و این مواضع را محکوم کرد و نوشت «آدم عاقل وکیل و وصی نمی‌خواهد»؛ حمامی با ابراز ناراحتی از آبروریزیِ پیش‌آمده با زیر سوال بردن شرافت این افراد سودجو نوشت: متاسفانه مدتی است که افرادی بدون هیچ دلیلی حواشی بسیاری ایجاد کردند که چرا کریستیانو رونالدو من را بغل کرده و به دنبال شکایت سرخورد از این شخصیت ورزشی محبوب جهان هستند. باید به عرضتان برسانم من و خانواده‌ام هیچ‌گونه ناراحتی و شکایتی نسبت به این موضوع نداشته و نداریم و رونالدو با حس انسان‌دوستانه و صمیمیت و بردارانه من را بغل کرده و این نشانه محبت و شرافت و انسانیت اوست.

متن کامل پست اینستاگرامی این دختر هنرمند: واکنش فاطمه حمامی به جنجال بغل‌شدن توسط رونالدو/ شما اگر غیرت داشتی...

واکنش سفارت ایران در اسپانیا

نشریه «سان» پس از انعکاس این اخبار با نماینده‌های رونالدو تماس گرفت و درخواست اظهار نظر کرد اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

حالا در تازه‌ترین خبر که سایت گل هم آن را منعکس کرده است، سفارت ایران در مادرید به رد این شایعات پرداخته و اشاره کرده که دیدار رونالدو با این هنرمند مورد حمایت مقامات ایرانی بوده است. در این بیانیه آمده است: صدور هرگونه حکم علیه ورزشکاران بین‌المللی در ایران را قویا تکذیب می‌کنیم. این مایه نگرانی است که انتشار چنین اخبار نادرستی بر جنایت علیه بشریت و جنایات جنگی علیه ملت مظلوم فلسطین سایه افکنده است. لازم به ذکر است که کریستیانو رونالدو در روزهای ۱۸ و ۱۹ سپتامبر (۲۷ و ۲۸ شهریور) برای شرکت در یک مسابقه رسمی فوتبال به ایران سفر کرد و با استقبال بسیار خوب مردم و مسئولان مواجه شد. دیدار صمیمانه و انسانی وی با فاطمه حمامی نیز مورد تحسین مردم و مسئولان ورزش کشور قرار گرفت.

ارسال نظر