شهرداری به ورزش و به‌ویژه رشته کشتی توجه جدی داشته باشد

۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ۰۰:۲۷:۴۹
کد خبر: ۲۱۶۰۴۸

محمد آخوندی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر نیز در جلسه امروز ضمن تقدیر از بانوان حاضر در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو گفت: افتخارآفرینی توسط نمایندگان بانوان با رعایت حجاب اسلامی و شؤون ورزشی قابل تقدیر است.

اینکه کسانی که دم از «زن، زندگی، آزادی» می‌زدند، امروز که زنان ما با حجاب اسلامی کسب مدال می‌کنند، سکوت مطلق کرده‌اند و صحبتی از این افتخارآفرینی نمی‌کنند، نشان‌دهنده آن است که این افراد به‌دنبال سوءاستفاده از شرایط برای منافع شخصی‌شان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه وقتی مسائل سیاسی وارد موضوعات می‌شود، شاهد ظلم و جفا به ورزشکاران هستیم، اظهار داشت: در ورزش کشتی به دلیل موضع‌گیری مناسب مدیریت فدراسیون کشتی ایران، جوسازی‌هایی صورت گرفته است.

ما برای اولین‌بار در چهار بخش نوجوانان و جوانان فرنگی و آزاد صاحب قهرمانی شدیم و این سابقه نداشته است. ما در بخش بزرگسالان نیز در بخش فرنگی صاحب مقام نایب‌قهرمانی جهان شدیم و اینکه این موضوع دیده نشود، ظلم در حق فدراسیون کشتی و رییس فدراسیون است. آخوندی تاکید کرد: یکی از وظایف ذاتی شهرداری تهران توجه به ورزش است و انتظار داریم که مدیریت شهری به ورزش و به‌ویژه رشته کشتی توجه جدی داشته باشد.

 

ارسال نظر