معرفی سایت تولید و چاپ پوشه دکمه دار ارزان 24 ساعته

۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۵۹۷۹
معرفی سایت تولید و چاپ پوشه دکمه دار ارزان 24 ساعته

پوشه دکمه دار بهترین وسیله برای حمل مدارک و اسناد است که در مقابل باران و گرد و غبار و ضربه خوردن بسیار مقاوم است. پوشه دکمه دار به راحتی قابل شخصی سازی و چاپ برند است. در این مقاله قصد داریم در مورد مزایای پوشه دکمه دار و خرید آن با شما صحبت کنیم. اگر حوصله خواندن این مقاله را ندارید و سریع می خواهید مشاوره رایگان بگیرد و یا سفارش خود را ثبت کنید با شماره 09121715032 در تماس باشید.

پوشه های دکمه دار در چه مواردی استفاده می شوند؟

پوشه دکمه دار نوعی پوشه است که کاغذها را برای سازماندهی و محافظت در کنار هم نگه می دارد. پوشه های دکمه دار معمولاً از یک ورق پلاستیکی ساخته شده است که از وسط تا می شود و به صورت پاکت، در آن توسط یک دکمه بسته می شود و برای نگهداری اسناد کاغذی استفاده می شود. همچنین می توان در پوشه ها وسایل دیگری مانند مجلات، سی ‌دی ‌های موسیقی و غیره قرار داد که اغلب استفاده رسمی ندارند، بلکه به ‌عنوان ذخیره ‌سازی معمولی در خانه استفاده می ‌شوند. پوشه های دکمه دار را می توان به راحتی از فروشگاه های لوازم اداری و لوازم تحریرخریداری کرد.

در ادارات پوشه های دکمه دار معمولاً بر اساس آنچه در داخل آن ها است، برچسب گذاری می شوند. پوشه ها را می توان مستقیماً روی زبانه، با قلم یا ماژیک برچسب گذاری کرد. برخی دیگر روی برچسب های چسبی که روی زبانه ها قرار می گیرند، می نویسند. پوشه های دکمه دار را می توان از پلاستیک یا کاغذ سنگی تهیه کرد.

پوشه های دکمه دار ابزار سازمانی اصلی مدیریت تجاری و مدیریت علمی هستند. به‌ ویژه حرفه پزشکی از پوشه ‌های دکمه دار برای سوابق فردی بیمار استفاده زیادی می ‌کند، که معمولاً آماده تحویل در ردیف‌ هایی از قفسه‌ های بایگانی، کابینت ‌های بایگانی به ترتیب حروف الفبا است و این کار را در بسیاری از شیوه ‌ها با وجود استفاده مداوم از بایگانی الکترونیک ادامه دارد. همچنین پوشه های دکمه دار در سیستم های بایگانی حرفه وکالت رایج است.

همچنین پوشه های دکمه دار برای آتلیه های عکاسی برای ارائه عکس های کاغذی به مشتریان ایدئال هستند. عکاس ها برای نگهداری ایمن عکس ها و جلوگیری از چروک و ترک خوردن عکس ها، می توانند از این پوشه ها استفاده کنند.

در کنار پوشه دکمه دار اغلب چه کالاهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

بج سینه یکی از کالاهای پر مصرفی است که اغلب در همایش ها و نمایشگاه ها برای شناخت بیشتر برند به کار می رود. بج سینه اغلب با نام های بج کت، اتیکت سینه یا دکمه سینه نیز شناخته می شود. حداقل سفارش این بج های سینه 10 عدد است و در کمترین زمان آماده می شود. برای گرفتن مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش خود با شماره 09121715032 در تماس باشید.

پوشه های دکمه دار چه ویژگی هایی دارند؟

پوشه دکمه دار ماندگاری بالایی دارد

اگر سازمانی را اداره می ‌کنید که فایل هایی را دارد که سال ‌ها نیاز به نگهداری و حمل آن ها است، به پوشه ‌ای باکیفیت تر نیاز خواهید داشت، نه مانند پوشه های دانشجویی که برای یک ترم به آن ها نیاز دارند. وقتی صحبت از طول عمر می شود، مستقیماً سراغ ارزان ترین گزینه نروید. در عوض، مواد مورد استفاده برای ساخت پوشه ها را در نظر بگیرید. گزینه های زیادی در بازار وجود دارد. پوشه های دکمه دار پلاستیکی عمر طولانی تری خواهند داشت، اما نمونه های باکیفیت تر آن ها می توانند گران تر باشند، در حالی که پوشه های مبتنی بر کاغذ در صورت مراقبت می توانند نسبتاً محکم باشند و طول عمر چندانی ندارند.

پوشه دکمه دار اندازه مناسبی دارد

یک اشتباه رایج هنگام خرید پوشه ها، سفارش دادن اندازه اشتباه است. قبل از سرمایه ‌گذاری در پوشه‌ های دکمه دار، مطمئن شوید که اندازه ‌ای را سفارش می دهید که متناسب با کابینت بایگانی یا سازمان‌ دهنده فایل شما باشد. پوشه ‌های دکمه دار دارای ابعاد و شکل ‌های متفاوتی برای مطابقت با کاغذهای با ابعاد مختلف هستند. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، آن ها کمی بزرگتر از کاغذهای استاندارد A4 یا A5 و غیره خواهند بود تا به بهترین وجه بر روی کاغذ قرار بگیرند.

پوشه دکمه دار مدل های متنوعی دارد

به چه تعداد سند نیاز دارید تا در پوشه های خود جای دهید؟ قبل از برداشتن اولین پوشه هایی که می بینید، از قبل به حجم نهایی پوشه های خود فکر کنید. پوشه های فایل ارزان می توانند نازک باشند و ممکن است فقط چند ورق کاغذ را در خود جای دهند، در حالی که گسترش پوشه های دکمه دار تقویت شده می تواند صدها صفحه را در خود جای دهد.

پوشه دکمه دار امنیت و کیفیت بالایی دارد

اگر به ندرت نیاز به دسترسی به پوشه های خود دارید، احتمالاً لازم نیست نگران حفظ امنیت صفحات در آن ها باشید. با این حال، اگر فردی هستید که اغلب با فایل‌ های مملو از اسناد سفر می ‌کنید یا سازمانی مانند یک مطب پزشکی را با پوشه ‌های پر از اسناد (بسیاری از آن ها حاوی اطلاعات حساس هستند) اداره می‌ کنید، پوشه‌ ای نیاز خواهید داشت که محتویات آن را به صورت ایمن در آن نگهداری کند. پوشه های دکمه دار این قابلیت را دارند که اسناد را حفظ کرده و مانع خراب شدن و یا گم شدن آن ها شوند.

پوشه دکمه دار رنگ بندی زیادی دارد

پوشه ‌های روشن و با رنگ منحصر به فرد می ‌توانند هنگام راه ‌اندازی یک سیستم پرونده سازمان ‌یافته مفید باشند. پوشه‌ های بایگانی با کدگذاری رنگی در انواع مختلف، از پوشه ‌های آویزان رنگی گرفته تا پوشه‌ های رنگی مدرسه با جیب در دسترس هستند. این پوشه ها در انواع رنگ ها موجود هستند و تنوع رنگی بسیار بالایی دارند. آن ها را می توانید به صورت تک رنگ و یا با رنگ های جور سفارش دهید.

پوشه های دکمه ای روشی شیک برای ذخیره و حمل اسناد و مدارک شما هستند. گواهینامه ها، جزوات، لوازم التحریر و موارد دیگر را با خیالی آسوده با امنیت یک دکمه، ذخیره و حمل کنید.

اولین نفری باشید که این محصول را مورد بازنگری قرار می دهد.

تولید و چاپ پوشه دکمه دار ارزان 24 ساعته از کجا؟

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

شرکت هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال و انواع بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … است. شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com از نمونه کارهای این فروشگاه دیدن کنید و با شماره گیری 09121715032 از مشاوره رایگان بهره ببرید.

ارسال نظر