قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد ۳۱ شهریور ۱۴۰۲/ راناپلاس، پژو ۲۰۷، دناپلاس و سمند سورن در افزایش قیمت هفتگی رکورد زدند

۱۴۰۲/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۵۷۸۸
قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد ۳۱ شهریور ۱۴۰۲/ راناپلاس، پژو ۲۰۷، دناپلاس و سمند سورن در افزایش قیمت هفتگی رکورد زدند

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت خودرو در هفته پایانی شهریورماه صعودی شد. پژو ۲۰۷، دناپلاس، سمند سورن و راناپلاس در بین محصولات ایران‌خودرو در صدر افزایش قیمت طی هفته گذشته قرار گرفتند که به طور میانگین ۵ تا ۲۵ میلیون تومان گران شدند.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایران‌خودرو و تغییرات آن نسبت به پنجشنبه هفته گذشته (۲۳ شهریور) را می‌خوانید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۷۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۱۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۰ میلیون تومان است که طی هفته گذشته ۱۵ میلیون افزایش یافته است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۳۵ میلیون تومان رسیده است که ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۴۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته پنج میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۴۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۶۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این ۷۸۰میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. این  مدل طی دوماه گذشته ۱۲۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۴۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون تومان گران شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۸۰ تومان قیمت خورده است که ۲۰ میلیون طی هفته گذشته گران شده است.

قیمت تارا دنده‌ای ۱۴۰۲ هم به ۶۶۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است و طی سه ماه گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۱۵ میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۱۵ میلیونی طی هفته گذشته است. دنا ۲۵ میلیون در ۲۴ روز گذشته ارزان شده است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۲۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز هفته ۱۰ میلیون بالا رفته است و طی سه ماه گذشته ۲۲۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس پانوراما مدل ۱۴۰۱ به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است که طی هفته گذشته ۲۵ میلیون گران شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۴۰ میلیون تومان که نسبت به هفته گذشته ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۵۵ میلیونی شده است که تغییر نکرده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان است که  نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۲۵ میلیونی شده است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون افزایش یافته  است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۶۵ میلیون تومان است که ۲۵ میلیون نسبت به هفته گذشته بالا رفته است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۵ میلیون اعلام شده است که طی هفته گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۵ میلیون تومان شده است و نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون گران شده است اما نسبت به  ۱۹روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

 

ارسال نظر