بیش از ۵۰ درصد ظرفیت‌های موجود در صنعت غذایی کشور مغفول مانده

۱۴۰۲/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۰:۴۰
کد خبر: ۲۱۵۲۱۶
بیش از ۵۰ درصد ظرفیت‌های موجود در صنعت غذایی کشور مغفول مانده

محمد کعبی، مدیر اجرایی برند نظری در خصوص فعالیت‌های این مجموعه گفت:«از سال 1373، ما در حوزه تولید محصولات آردی فعالیت‌های خود را آغاز کردیم. اکنون با بیش از 30 سال تجربه، اهداف بزرگی را در پیش گرفته‌ایم. چشم‌انداز ما در پنج سال آینده، جزء پنج شرکت برتر جهان در زمینه مواد غذایی آردی شدن است.»

او ادامه داد: «تنوع بیش از 60 نوع محصول در 8 واحد تولیدی مختلف به ما این امکان را می‌دهد که محصولات متنوعی از جمله کیک، کاپ کیک، دونات، اشترودل، کلوچه و لایه‌ای تولید کنیم. این تنوع در محصولات به مشتریان ما انتخاب‌های فراوانی را ارائه می‌دهد. فضای تولیدی ما با مساحتی بیش از 350,000 متر مربع و تجهیزات پیشرفته، امکان را می‌دهد که تولید بزرگی را انجام دهیم و کیفیت محصولات را حفظ کنیم. 2100 نفر از کارکنان ما مستقیماً در فرآیند تولید مشغول به کار هستند که نقش مهمی در تضمین کیفیت محصولات و رسیدن به اهداف ما ایفا می‌کنند.»

مدیر اجرایی برند نظری در خصوص واردات و صادرات بیان کرد: «واردات مواد اولیه به دلیل تحریم‌ها با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه است. همچنین، صادرات نیز به دلیل مسائلی نظیر بازگشت پول و مدیریت ارز ناشی از صادرات، دشواری‌های خاص خود را دارد. با این وجود ما توانستیم به 18 کشور جهان صادرات انجام دهیم. همواره تلاش می‌کنیم تا اعتماد مشتریان خود را با ارائه محصولات با کیفیت به آن‌ها تقویت کنیم.»

او در پایان گفت: «صنعت غذایی کشور دارای ظرفیت‌های بسیار بالاست، اما به دلیل موانعی نظیر مشکلات در واردات مواد اولیه و مسائل مرتبط با صادرات، تاکنون کمتر از 50% از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری شده است. این امکان وجود دارد که با مدیریت موثر تر مسائل مرتبط با واردات و صادرات، این ظرفیت‌ها بهره‌برداری بیشتری داشته باشند و صنعت غذایی کشور به سطح جدیدی از توسعه و رشد دست پیدا کند.»

ارسال نظر