سرخ آبی‌های تهران به دنبال کسر امتیاز از سپاهان

۱۴۰۲/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۰:۱۸
کد خبر: ۲۱۵۰۳۲
سرخ آبی‌های تهران به دنبال کسر امتیاز از سپاهان

پس از بحث رعایت نکردن سقف قرارداد از سوی برخی باشگاه‌ها در فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و سوم این موضوع عنوان شد که برخی باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس نسبت به این اتفاق شکایت‌هایی را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، اما انتشار مطالبی در رابطه با شرایط میزبانی تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، حضور یا عدم حضور ستاره های مطرح تیم های سعودی در ایران، برگزاری دیدار تیم ملی مقابل بلغارستان و تورنمنت تیم‌های پایه در ازبکستان همه و همه از جمله مسائلی بود که این روزها باعث شد اخبار مربوط به شکایت باشگاه‌های لیگ برتری (نسبت به موضوع رعایت نشدن سقف قرارداد) به حاشیه برود.

حالا افراد نزدیک به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در این باره به خبر ورزشی اعلام کردند وکلای این دو باشگاه در ارتباط با موضوع سقف قرارداد نسبت به این بحث عقب نشینی نکرده و همچنان از طریق مراجع ذی‌صلاح در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، به ویژه کمیته نقل و انتقالات این سازمان، پیگیر موضوع شده و درصدد هستند تا این شکایت‌ها را به نتیجه برسانند.

در روزهای گذشته عنوان شد مسائلی از این دست از سوی مدیران فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه‌هایی که نسبت به این موضوع شکایت‌هایی درباره آنها صورت گرفته مطرح شده و توضیحاتی نیز دریافت کرده‌اند.

یادآور می شود؛ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در توضیح مسائل مربوط به عقد قرارداد بازیکنان جدید با باشگاهش بیانیه مفصلی را در همین خصوص منتشر کرد.

ارسال نظر