صدور سند مالکیت تک برگی برای سه هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان کردستان

۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۱:۰۱:۴۳
کد خبر: ۲۱۳۶۴۳

مهندس آرش آریانژاد از صدور سند مالکیت تک برگی برای سه هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان کردستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، مهندس آریانژاد گفت: به منظور تثبیت مالکیت، اعمال حاکمیت بهتر و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده افراد سودجو و در راستای اجرایی نمودن مفاد قانون جامع حدنگار، با پیگیری‌های ویژه حوزه حقوقی این شرکت برای میزان 3هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان، سند مالکیت تک برگی صادر و تحویل این شرکت شده است.

وی تأکید کرد: با اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر مجاری آب‌های سطحی اساساً با تثبیت مالکیت دولت به تولیت وزارت نیرو (شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان) هر گونه سوءاستفاده احتمالی برای تصرفات بستر و حریم منتفی خواهد شد.

مهندس آریانژاد به صدور اسناد مالکیت اراضی شرکت آب منطقه‌ای کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت برای اراضی حوضه سد قشلاق سنندج 44 فقره سند، سد زیویه کامیاران 6 سد امیرآباد کامیاران 4 سد رمشت کامیاران 4 سد سنگ سیاه قروه 8 سد سورال دهگلان 8 سد گاران مریوان 6 و صدور دو فقره اسناد مالکیت ساختمان‌های اداری شهرستان‌های قروه و دهگلان اقدام نمود که خوشبختانه منتج به نتیجه گردیده و موفق به اخذ سند مالکیت تک برگی گردیده است. وی ضمن قدردانی از مجموعه قضایی و ثبت اسناد و املاک استان گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط در اخذ و صدور این اسناد بسیار ارزشمند و اثرگذار می‌باشد.

 

ارسال نظر