افتتاح نخستین «خانه جوان» در تهران

۱۴۰۲/۰۵/۲۶ - ۰۱:۴۹:۱۷
کد خبر: ۲۱۳۱۶۳
افتتاح نخستین «خانه جوان» در تهران

سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح نخستین خانه جوان استان تهران و ارایه خدماتی نظیر مشاوره ازدواج و اشتغال در این خانه جوان، گفت: در ارایه این خدمات به اتباع سایر کشورها که در ایران ساکن و به‌طور قانونی فعالیت می‌کنند محدودیتی وجود ندارد.

مجتبی تاجیک اظهار کرد: ارایه خدمات مشاوره ازدواج و اشتغال، ایجاد محیطی به منظور گفت‌وگو و تعامل با مسوولان و شنیده شدن حرف جوانان، تسهیل فعالیت‌های تشکل‌ها و سمن‌ها و محلی برای اطلاع‌رسانی خدمات معاونت جوانان از مهم‌ترین کارکردها و خدمات خانه جوان به شمار می‌رود. او ادامه داد: خدمات یاد شده حداقل خدماتی است که در تمام خانه‌های جوان کشور ارایه می‌شود. ارایه خدمات فراتر به ظرفیت خانه‌های جوان‌ بستگی دارد تا بتوانند برنامه‌های دیگر را هم اجرا کنند. با این حال کافه کتاب بخشی است که به‌طور خاص برای خانه جوان استان تهران در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه خدمات یاد شده به چه افرادی ارایه می‌شود، توضیح داد: این خدمات به تشکل‌های جوانانی که از وزارت ورزش و جوانان یا سایر نهادها مجوز داشته باشند ارایه می‌شود، همچنین خدمات فردی ما به همه جوانان ارایه می‌شود؛ با این حال محدودیتی قائل نیستیم. 

 

ارسال نظر