ارایه خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور در ۱۴۰۰ پایگاه

۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۰۲:۵۲:۵۴
کد خبر: ۲۱۳۰۱۰

معاون وزیر وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی ۱۴۰۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور در تمامی شهرستان‌ها، مناطق و نواحی کشور و ارایه خدمات مشاوره انتخاب رشته به تمامی داوطلبان کنکور خبر داد.

اصغر باقرزاده عنوان کرد:  یکی از برنامه‌های مهم ما در وزارت آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی به منظور ارایه خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته به دانش‌آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان ورود به دانشگاه است.

به همین منظور در حوزه مشاوره این اداره کل، ۱۴۰۰ پایگاه تخصصی انتخاب رشته کنکور با حضور مشاوران متخصص در حوزه تحصیلی و انتخاب رشته کنکور راه‌اندازی شده است که در فضای امن مدارس و مراکز مشاوره آموزش و پرورش با کادر تخصصی مشاوران مورد اعتماد و تایید صلاحیت شده از سوی آموزش و پرورش، مشغول ارایه خدمات به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان خواهند بود. 

او افزود: با توجه به اینکه هزینه‌های دریافت خدمات مشاوره به نحوی است که باعث می‌شود خانواده‌های دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور به ویژه در مناطق محروم کشور تحت فشار اقتصادی قرار گیرند، وزارت آموزش و پرورش به دنبال ارایه خدمات مشاوره انتخاب رشته به دانش‌آموزان و داوطلبان و تعدیل مشکلات خانواده‌های آنان است.

 

ارسال نظر