قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی در بازار آزاد ۲۰ مرداد ۱۴۰۲/ فیدلیتی، لاماری ایما، فونیکس و جک چند قیمت خورد؟

۱۴۰۲/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۲۷۰۴
قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی در بازار آزاد ۲۰ مرداد ۱۴۰۲/ فیدلیتی، لاماری ایما، فونیکس و جک چند قیمت خورد؟

قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی در بازار آزاد امروز جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ در حالی اعلام شد که قیمت این خودروها نسبت به اوایل مردادماه ریزش سنگینی را ثبت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، فیدلیتی پرایم، فونیکس، لاماری و جک از جمله خودروهای پرفروش مونتاژی هستند که کاهش قیمت چشمگیری را به ثبت رساندند. در بازار خودروهای وارداتی نیز کیا اسپورتیج و کولیوس افت شدیدی داشته است.

قیمت جدید خودروهای مونتاژی (مدیران خودرو، سایپا، بهمن موتور، ایران خودرو و کرمان موتور)

قیمت فونیکس FX پریمیوم مدل ۱۴۰۲ امروز یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۷۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت چری تیگو ۵ IE نیز امروز یک میلیارد و۳۲۰ میلیون تومان شده است.

قیمت فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت مدل ۱۴۰۲ نیز ۲ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است که از اول تیر تا به امروز ۲۳۰ میلیون کاهشی شده است.

قیمت لاماری ایما نیز اواخر خردادماه ۲ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان بود و امروز حوالی یک میلیاردو ۸۳۰ میلیون خریدوفروش می‌شود که ۲۲۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت فیدلیتی پرایم ۷ نفره مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیاردو ۶۰۰ هزارتومان است که طی نسبت به اوایل مرداد ۱۲۰ میلیون و اواخر تیر ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت فیدلیتی پرایم 5 نفره مدل ۱۴۰۲ نیز به یک میلیاردو۵۶۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ (اسپرت لاکچری) امروز ۸۲۵ میلیون تومان است. 

قیمت برلیانس امروز کراس (۱.۶۵ لیتر) مدل ۱۳۹۹ نیز یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است که نسبت اول مرداد ۵۰ میلیون ریخته است.

قیمت دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲ به یک میلیاردو ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به اول مرداد ۹۰ و اواسط تیرماه ۱۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت هایما دنده‌ای S۵ مدلCVT مدل ۱۴۰۰ حوالی یک میلیاردو ۱3۰ میلیون تومان اعلام شده است. هایما S۵ ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز حوالی یک میلیاردو ۲1۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود. این از ابتدای مرداد ۲۰ میلیون ارزان شدند.

قیمت جک اتوماتیک (S۵ ۱.۵ لیتر ) مدل ۱۴۰۲ نیز به یک میلیاردو ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به اول مرداد ۵۰ میلیون و ۲۸ تیرماه ۱۸۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت سراتو سایپا (۲.۰ لیتر آپشنال) مدل ۹۸ نیز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۵۰ میلیون و اول تیر ۳۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت لیفان X۷۰ نیز به یک میلیاردو ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سیتروئن C۳ مدل ۱۳۹۸ نیز ۲ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان است و کاهش ۱۰۰ میلیونی را نسبت به اواسط تیرماه به ثبت رسانده است.

- گفتنی است تمام خودروها صفرکیلومتر هستند و مدل‌هایی که سال ساخت آنها مربوط به گذشته است خط تولیدشان متوقف شده است.

قیمت جدید خودروهای وارداتی (کره‌ای، فرانسوی، ژاپنی و آلمانی)

قیمت کیا سراتو وارداتی اتوماتیک ۲.۰ لیتر مدل ۲۰۱۸ به ۲ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است که از ابتدای مرداد تا به امروز ۱۵۰ میلیون کاهش یافته است.

قیمت کیا اسپورتیج ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۸ نیز ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که از مرداد تا به امروز ۳۰۰ میلیون ریخته است.

قیمت هیوندای آزرا (گرنجور) ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۹ به ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است که  نسبت به اوایل مرداد ۱۰۰ میلیون کاهش داشته است.

قیمت هیوندای سانتافه (ix۴۵) ۴ سیلندر دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ نیز با کاهش ۲۵۰ میلیونی از اول مرداد تا به امروز ۴ میلیارد و ۷۵۰ تومان است.

قیمت هیوندای سوناتا هیبرید تیپ ۲ (GLS) مدل ۲۰۱۸ نیز حوالی ۴ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان شده است که از ابتدای مرداد ۱۰۰ میلیون کاهش یافته است.

قیمت کولیوس مدل ۲۰۱۸ نیز ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است و طی  ۳ روز گذشته ۲۵۰ میلیون تومان نسبت به اوایل مرداد ارزان شده است.

قیمت تویوتا راوفور دو دیفرانسیل نیز ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

قیمت لکسوس RX ۲۰۰ (توربو fsport) مدل ۲۰۱۸ نیز ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که از ابتدای مرداد تا به امروز ۱۰۰ میلیون ارزان شده است.

- گفتنی است تمام خودروها صفرکیلومتر هستند.

 

ارسال نظر